محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با 8دی:

دعای “محمدرضا احمدی” در شب شمارش آرا/ پیشنهاد ۷میلیاردی به نماینده رشت برای حمایت در انتخابات مجلس/ مردم اگر دیدند به نفع خود کار می کنم آبروی مرا ببرند! + فیلم

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه همواره در زندگی به حق الناس و بیت المال توجه کردم، گفت: دوره گذشته به من ۷میلیارد تومان پیشنهاد کردند برای حمایت در انتخابات مجلس، این دوره هم پشنهاد پول و مغازه و… داشتم اما مقاومت کردم؛ برای مقابله با پیشنهادها آماده هستم و حاضرم بمیرم ولی تن به ذلت های این‌چنینی ندهم.

دعای “محمدرضا احمدی” در شب شمارش آرا/ پیشنهاد ۷میلیاردی به نماینده رشت برای حمایت در انتخابات مجلس/ مردم اگر دیدند به نفع خود کار می کنم آبروی مرا ببرند! + فیلم

به گزارش ۸دی، محمدرضا احمدی، نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با حضور در تحریریه پایگاه خبری  ۸دی، با اشاره به حال و هوای روزهای منتهی به انتخابات، اظهار کرد: در شب انتخابات در منزل بودم و تنها از خداوند خواستار صلاح کار خود بودم، از خدا می خواستم اگر برای انقلاب و مردم مؤثر هستم، موفق شوم.

وی ادامه داد: صبح روز جمعه از کنار مسجد قدس رشت می گذشتم که به دوستان گفتم در مراسم دعای ندبه مسجد قدس شرکت کنیم، بعضی از دوستان می‌گفتند الان وقت دیدار افراد و لیدرها برای جمع آوری رأی است که گفتم من خدا را ببینم کافی است نمی خواهم افراد را ببینم.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه تا نزدیک نماز صبح پیش بینی‌های ما بر اساس آمار، رسیدن به مرحله دوم بود، بیان کرد: آن شب منزل شلوغ بود و تلفن دائم‌ زنگ می‌خورد اصلا نخوابیدیم؛ اما با خدای خودم گفتم خدایا دور دوم یک باری دیگر بر نظام و انقلاب است و ما هم شاید انرژی لازم را نداشته باشیم اگر به صلاح است در مجلس حضور پیدا کنم.

وی با بیان اینکه بعد از نماز صبح و کمی استراحت چند نفر زنگ زدند و گفتند که آمارها خیلی نزدیک است و احتمال نتیجه گیری در دور اول هم بالا است‌، گفت: اندکی بعد دوستان تماس گرفتند و اعلام کردند که پیروز شدیم، اهالی منزل را بیدار کردم و این خبر را به آنها رساندم.

می گفتند دورانی که بی‌پول و هزینه رأی بیاوری گذشته است

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم بیان کرد: احساس خوبی داشتم که بدون شام‌ دادن و خرید و فروش، رأی آوردم، گفت: خیلی‌ها گفتند که دوران بی‌پول و هزینه رأی اوردن گذشته است اما گفتم که من با خدا بستم و خداوند عزت می دهد؛ پس از موفقیت نیز مطمئن شدم شهدا کمک کردند پس اولین جلسه را در مزار شهدا برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه از ابتدا معتقد بودم که نمی خواهم به مردم شام دهم و قصد نشستن در دل های آنان را دارم ادامه داد: می دانستم که برای در دل مردم رفتن باید از ته دل حرف بزنم، پس با تمام وجودم با مردم حرف می زدم و صادق بودم زیرا این توان را در خود دیدم که بتوانم راه شهدا را احیا و به مردم کمک کنم.

احمدی با اشاره به دیدار با پیرمردها و پیرزن‌ها در مناطق محروم، حضور در بین ورزشکاران و سالن های ورزشی و قهوه خانه ها و صحبت با مردم دردمند گفت: به افراد سالخورده می‌گفتم که حتی اگر رأی نمی دهید برای من‌ دعا کنید.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه به نظرم می آید خدا من را به دل مردم انداخت بیان کرد: بعضی‌ها می‌گفتند با ستاد زدن در فلکه گاز و بدون هزینه کردن و پوستر زدن پیروزی در انتخابات مقدور نیست اما خیلی ها خودجوش برایم بنر زدند که این‌ها همه از لطف خدا بود. عده‌ای نیز می‌گفتند دیگر گذشت دوران جبهه و جنگ و اینگونه نمیتوان رفت اما برای من ثابت شده است که اگر خدا بخواهد عزت بدهد، می دهد.

 

شب عید ۹۸ تصمیم گرفتم وارد انتخابات شوم، چون شاهد مشکلات مردم بودم

وی افزود: با پیروز شدن من گفتند که طلسم شکسته شد و میتوان گفت که بدون هزینه میلیاردی هم موفقیت در انتخابات امکان پذیر است این در حالی است که من دقیقا شب عید ۹۸ تصمیم گرفتم وارد انتخابات شدم و اصلا تصمیمی برای شرکت نداشتم فقط می خواستم مردم را داشته باشم، آن هم به این خاطر بود که واقعا شاهد مشکلات مردم بودم و دیدم مردم با مسائل و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه این اطمینان را به مردم می‌دهم که تا زمانی که طاقت و توان دارم حتما در راه انقلاب، ولایت، شهدا و در راه خدمت به این مردم بایستم ابراز کرد: من رویه مردمی دارم و مردم افتخار من هستند، ما هرگز خود را بالاتر از مردم ندانستیم زیرا مردم خیلی بهترند و خیلی می فهمند.

وی در ادامه با بیان اینکه من بچه هیئتی بوده و از کودکی با بسیج اخت گرفته ام، افزود: در هر کشوری رفتم هیئتی به اسم حضرت زهرا(س) زدم، حتی در بین اهل سنت نیز هیئت برپا کردم.

احمدی در رابطه با هدف خود برای ورود به عرصه انتخابات با اشاره به اینکه دیدم مردم اذیت می شوند افزود: ملزومات و ضروریات یک زندگی باید باشد؛ سیب زمینی و پیاز ملزومات یک خانه است اگر در شرایط نامساعد هم صادر شود مردم ما باید یک مرتبه از ۲هزار تومان، ۱۸هزار تومان این‌ها را بخرند؛ وقتی شرایط را دیدم گفتم من در انتخابات شرکت می‌کنم و این توانایی را در خود دیدم.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه از ابتدا می دانستم اگر خدا محبت من را در دل مردم دردمند بیاندازد به من رأی می دهند ادامه داد: یکی از دلایل موفقیت شاید این بود که سعی کردم در دل مردم و فقرا نفوذ کنم، کسانی که واقعا نفس پاکی داشتند و خداراشکر می کنم که دعای این مردم مرا به موفقیت رساند.

وی شعار خود را قبل از انتخابات دِین به شهدا و کار جهادی آن‌ها خواند و گفت: من از شهدا و امام یادگرفتم که مسئول باشم یا نه، وظیفه خود را در مقابل مردم انجام دهم و همیشه سعی می کنم با دل صحبت کنم.

مردم؛ از من مطالبه کنید!

 

احمدی با تأکید بر اینکه به مردم می گویم از من مطالبه کنید، تصریح کرد: من هیچ وقت قیامت و ارتباط با شهدا را فدای مجلس نخواهم کرد و همیشه دعا می‌کنم تا جایی که رمق دارم به من کمک کند تا مثل شهدایی که در حال شهادت بودند اما هنوز تیراندازی می کردند یا با یک دست باز هم می‌جنگیدند، باشم.

به دنبال یارگیری و حزب سازی نیستم

 

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه خدارا شاکرم که این توفیق خدمت به من رسید و حتما این آزمایش الهی است گفت: از لحظه اول برای خدمت آمدم؛ شاید “کرونا” فرصتی بود که ببینیم هرکس چه می کند؛ در روزهای بحران “کرونا” من به بخش زباله های عفونی سراوان، جایی که هیچ کس نمی‌رفت، رفتم؛ علیرغم اینکه دوست ندارم به کسی بگویم که چه کاری انجام می دهم اما به عنوان کار جهادی و رزمنده می گویم تا مردم بدانند که کارها در حال انجام است و در این مسیر هم به دنبال یارگیری و حزب و جریان سازی نیستم، فقط می‌خواهم که مردم بدانند منِ جامانده از شهدا برای خدمت به مردم یک لحظه دریغ نخواهم کرد.

با تمام وجود به شفافیت آرا معتقدم

 

وی با تاکید بر اینکه با قانون شفافیت آرا کاملا موافق هستم ابراز کرد: من قبل از انتخابات هم می‌گفتم مردم باید بدانند که نماینده علیه آنها حرف می زند یا در مسیر حل مشکلات آنها قدم برمی دارد؟! و با تمام وجود به شفافیت آرا معتقد هستم.

مردم اگر دیدند برای خود و به نفع خود کار می کنم آبروی مرا ببرند!

 

احمدی با تاکید بر اینکه نمی خواهم مال اندوزی کنم و از مردم می‌خواهم که هرجایی دیدند برای خود و به نفع خود کار می کنم حتما آبروی مرا ببرند، بیان کرد: می‌گویند الان باید کار کنم برای ۴سال بعد، اما نگاه من خداوند و آخرت است زیرا برای دور بعد شاید اصلا نباشم؛ من به اندازه سعی و تلاش خودم تلاش خواهم کرد و اگر پیش مردم آبرویم برود بهتر از این است که نزد شهدا شرمنده شوم.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم در رابطه با موضوع موقوفه لشت نشا با بیان اینکه حتما باید کاری در این حوزه انجام دهم گفت: اگر نتوانم مشکل را حل کنم حداقل حرفی برای گفتن دارم که بگویم من تمام تلاشم را کردم اما نشد.

وی افزود: در برخی امور شاید مصلحت نباشد مردم بدانند مثلا در زمان جنگ خزانه ما برای گندم و برنج خالی بود اما‌ می‌گفتند هست زیرا در آن برهه زمانی نیاز بود که امید دهیم و زمانی که پر شد حقیقت را گفتند.

برای حمایت در انتخابات مجلس ۷میلیارد پیشنهاد داشتم

احمدی با بیان اینکه همواره در زندگی به حق الناس و بیت المال توجه کردم، گفت: دوره گذشته به من ۷میلیارد تومان پیشنهاد کردند برای حمایت در انتخابات مجلس، این دوره پشنهاد پول و مغازه و… داشتم اما مقاومت کردم؛ برای مقابله با پیشنهادها آماده هستم و حاضرم بمیرم ولی تن به ذلت های این‌چنینی ندهم و هیچ چیزی را با آخرت، رضای شهدا و لبخند رهبر انقلاب عوض نمی کنم شما هم مرا رصد کنید و اگر ۴سال بعد اینطوری نبودم آبروی مرا ببرید.

 

نماینده رشت در کدام کمیسیون مجلس حضور پیدا می کند؟!

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با اشاره به احتمال حضورش در ۲ کمیسیون آموزش و تحقیقات یا امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دکترای تخصصی من در حوزه آموزش است و در خارج و داخل کشور هم کار کردم و تجاربی دارم؛ در آموزش خیلی خلأ داریم و به توجه بیشتری نیاز دارد و تجارب من می‌تواند در این دو حوزه مؤثر باشد.

اولین مشکل استان در حوزه معیشت و اشتغال جوانان است

وی در ادامه با بیان اینکه به عنوان عضو ناظر در کمیسیون هایی مثل کشاورزی نیز شرکت و رصد خواهم کرد، تصریح کرد: مشکلات استان گیلان خیلی زیاد است اما اولین مشکل در حوزه معیشت و اشتغال جوانان است زیرا بسیاری از جوانان شغل و امید به زندگی ندارند.

کار ما از فردای انتخابات شروع شد

احمدی با اشاره به اینکه کار ما از فردای انتخابات شروع شد و جلسات مختلفی حتی در روزهای جمعه داشتیم، افزود: هم‌اکنون به دنبال کارگروه ها و سرمایه گذارانی هستم که کاری برای معیشت مردم و جوانان انجام شود و بحث اشتغال و ازدواج تسهیل یابد، باید تلاش کنیم تا این مشکلات حل شود.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم در ادامه تصریح کرد: صبح‌ جمعه تیمی از تهران آمدند درباره احیای پروژه میرزا کوچک خان رودسر با ایجاد ۷هزار شغل و صحبت هایی در این زمینه انجام شد.

گیلان از نظر شاخص های سرمایه گذاری بدترین استان کشور است

وی با بیان اینکه سپاه در اشتغالزایی و کارگاه های زود بازده خوب ورود کرد و ما هم تلاش می‌کنیم که
امیدواریم‌ بتوانیم مشکل اقتصاد استانمان را حل کنیم، گفت: طبق گزارش ها استان‌ گیلان از نظر شاخص های سرمایه گذاری بدترین استان کشور است که این قول را می دهم که با تمام توان در مسیر رفع مشکلات گام بردارم.

 

تلاش برای حضور چند وزیر و معاون وزیر گیلانی در عرصه ملی

احمدی ادامه داد: برای من کل کشور اهمیت دارد، نمی خواهیم فقط گیلان را ببینیم، ما می‌توانیم یک کاندیدای ریاست جمهور گیلانی داشته باشیم، هر چند رأی نیاورد اما باید گام بلند برداریم، می توانیم هدف را وجود چند وزیر یا معاون وزیر گیلانی قرار دهیم.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم افزود: باید به دنبال بودجه های‌ ملی برای مشکلاتی چون سراوان و تالاب انزلی باشیم، یعنی مسائل را ملی، استانی ببینیم و به حوزه انتخابیه خود کمک کنیم.

وی با تأکید بر اینکه یک رئیس جمهور از گیلان وضعیت استان را بهتر می‌کند و حتی می‌توانیم بعضی از سفرای کشورهای مختلف را از گیلان داشته باشیم افزود: در این صورت می‌توانیم اگر سیستم های جدید می‌آید بروز باشیم یا سرمایه گذار جذب کنیم.

 

نمایندگان وقت خود را صرف عزل و نصب نکنند

احمدی با اشاره به اینکه از وقتی نمایندگان ما انتخاب شدند گفتیم که وقت خود را برای عزل و نصب صرف نکنند و گیلان را در کشور مطرح کنند ابراز کرد: اگر کسی به مردم خدمت کند دستش را می بوسیم و اگر کسی خیانت کند دستش را قطع می کنیم.

 

استشمام بوی تعفن در ورودی شهر رشت تأسف آور است

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با سردار آقازاده منتخب شهر رشت گفت: مسیری را با هم می آمدیم و حسرت خوردیم که ورودی شهر رشت به عنوان مرکز نباید اینگونه باشد، از طرفی بوی زباله سراوان و بوی مرغ و کشتارگاه، برازنده مردم گیلان نیست‌ و ورودی های گیلان باید مثل استان های دیگر شود تا مردم لذت ببرند.

 

با تمام وجود و توانم پای انقلاب و آرمان‌های آن هستم

وی در پایان با بیان اینکه با تمام وجود و توانم پای انقلاب و آرمان‌های آن هستم و تلاش می‌کنم با خدمت به مردم راه شهدا را یاد بگیرم گفت: با تمام وجود پای رهبر هستم زیرا ایشان سرباز امام زمان(عج) هستند.

احمدی ادامه داد: با تمام توان سعی می کنم دنبال منافع شخصی خودم نباشم و ان شالله مجلسی در تراز انقلاب تشکیل شود تا فکر رهبر، مدافعان نظام و انقلاب و مردم راحت باشد؛ از مردم هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و۲۴ساعته در خدمت آنان هستم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
وحید
انتخاب شدن در یک انتصابات فرمایشی و تک حزبی، افتخار نیست. حقارت است. منتشر که نمی‌کنی. خودت کمی فکر کن.
در حاشیه