مدارس سما واحد رشت بازگشایی شد + تصاویر

همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید در مدارس سما واحد رشت با حضور دکتر امیر تیموری رئیس دانشگاه ازاد اسلامی ،دکتر رحمت علی صابری حقایق رئیس شورای سیاست گذاری سما استان گیلان ،دکتر علیرضا آزادبر معاونت سما واحد رشت و با حضور جمعی کثیری از اولیاء دانش آموزان بصورت نمادین نواخته شد.

مدارس سما واحد رشت بازگشایی شد + تصاویر
به گزارش ۸دی نیوز، همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید در مدارس سما واحد رشت با حضور دکتر امیر تیموری رئیس دانشگاه ازاد اسلامی ،دکتر رحمت علی صابری حقایق رئیس شورای سیاست گذاری سما استان گیلان ،دکتر علیرضا آزادبر معاونت سما واحد رشت و با حضور جمعی کثیری از اولیاء دانش آموزان بصورت نمادین در دبیرستان دختران سما دوره دوم و دبیرستان پسران سما دوره اول آغاز و زنگ مهر در این مدارس نواخته شد.
دراین مراسم پس از تلاوتی از آیات قران مجید و اجرای مراسم پرچم به همراه نواخته شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرضا آزادبر معاونت سما واحد رشت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان و اولیاءو دبیران مدرسه تبریک گفت.
دبیر شورای سیاست گذاری سما استان در ادامه صحبت های خود توصیه های به دانش آموزان نمودند که می تواند راهگشا و تضمین کننده موفقیت آنان باشد
.آزادبر احترام به پدر و مادر حفظ حرمت و قداست معلم و در کنار این دو تربیت جسم با ورزش را سه رکن اصلی و اساسی موفقیت هر دانش اموز دانست.
در ادامه این مراسم دکتر علیرضا امیر تیموری رئیس دانشگاه ازاد اسلامی با تبریک سال تحصلی جدید  وتقارن آن با  هفته دفاع مقدس  ،یاد و خاطره عزیزانی که عمر و خون خود را برای حفظ و امنتیت کشور تقدیم کردند گرامیداشت.
دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه  دانش آموزان سرمایه های  ایران اسلامی  هستند تصریح کرد؛ امروز دانش آموزان ایران اسلامی در بالاترین سطح شعور و بلوغ فکری ،علمی و فرهنگی قرار دارند که به  پشتوانه همین خصوصیات می توانند در راس قله های افتخار علم و فرهنگ جهان قرار گیرند.
رحمت علی صابری حقایق رئیس شورای سیاست گذاری سما استان گیلان در جمع دانش آموزان مدارس سما واحد رشت با بیان اینکه مهرماه ماه خردورزی و دانایی است گفت ؛توکل به خدا ، داشتن هدف و برنامه ریزی پایه موفقیت در نوجوانی است و  مدرسه می تواند عامل فراخانوادگی و اجتماعی کردن باشد.
صابری  مدارس سما را بزرگترین مجموعه ی مدرسه ای در خاورمیانه دانست که می تواند سکوی ارتقاء علمی و فرهنگی و یاد آور سرآمدی دانش آموزان سما  در مدارس و مهارت  در ایران اسلامی باشد.
رئیس شورای سیاست گذاری سما در استان گیلان تصریح کرد ؛ طرح سلامت، اجرای طرح مشاوره و همچنین استعداد یابی ورزشی و مهارت محوری و کار آفرینی، برنامه های سما در دوره مدیریت جدید است.
صابری در بخش آخر صحبت های خود کسب اعتماد خانواده ها برای ادامه زندگی با سما و همچنین ارتباط مستمر با اولیاء را از طریق سامانه تلفن گویا،پیامک و سایر وسایل و رسانه های ارتباط جمعی را از اهداف و برنامه سما در سال تحصیلی جدید عنوان نمود.
درپایان مراسم دانش آموزان با عبور از دروازه قرآن و حضور در کلاس ها شروع سال تحصیلی را به طور رسمی در سما آغاز کردند.
مدارس سما واحد رشت باجمعیت دانش آموزی بیش از ۲۰۰۰نفر   نفر از آمادگی تا دبیرستان در ۷۷کلاس درس ساماندهی شدند.
1 2 3 4 5 6 7

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه