درگیری انتظامات اداره گاز لنگرود با خبرنگار صدا و سیما+ فیلم

درحالی که مصطفی پروانه خبرنگار صدا و سیمای مرکز گیلان در شهرستان لنگرود جهت پیگیری خبری پارک کردن خودروهای کارکنان اداره گاز لنگرود در داخل پیاده رو مشغول به تهیه خبر و تصویر برداری بود توسط عوامل انتظامات اداره گار لنگرود از فعالیت وی جلوگیری کرد .

درگیری انتظامات اداره گاز لنگرود با خبرنگار صدا و سیما+ فیلم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لنگرنیوز، درحالی که مصطفی پروانه خبرنگار صدا و سیمای مرکز گیلان در شهرستان لنگرود جهت پیگیری خبری پارک کردن خودروهای کارکنان اداره گاز لنگرود در داخل پیاده رو مشغول به تهیه خبر و تصویر برداری بود توسط عوامل انتظامات اداره گار لنگرود از فعالیت وی جلوگیری کرد .

اما خبرنگار صدا و سیمای مرکز گیلان علیرغم این برخورد زننده و زشت به کار خبری خود ادامه داد.

شایان ذکر است در خرداد ۹۳ این مشکل توسط مصطفی پروانه خبرنگار صدا و سیمای مرکز گیلان پیگیری و خبر در اخبار سراسری شبکه باران منعکس شد و راهور نیز در واکنش به این کار خودروهای پارک شده را جریمه کرد .

باید منتظر ماند صداو سیمای مرکز گیلان چه واکنشی به این خبر و برخورد زننده نشان خواهد داد!

این درحالی است که در شهرستان های مجاور مسئولان ادارات و نهادها بصورت تمام قد از خبرنگاران حمایت می کنند و این برخورد اولی نبوده و شاید اخرین هم نباشد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
میعاد
جای تاسف دارد
رضا
صداوسیما.خودش باید بره ماشینای کارمندانش رو از سر تاسر خیابان رسالت جمع کنه که مزاحمت برای کسبه و مردم ایجاد کرده، لطفا پیگیری شود.
در حاشیه