همایش شاهدان شهید در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش شاهدان شهید را همراه با رونمایی کتاب های «شاهدان شهید» و «بر بال ملائک» برگزار خواهد کرد.

همایش شاهدان شهید در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، علیرضا قانع ، سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با گرامیداشت یاد و خاطره ۸ هزار شهید استان گیلان ترویج فرهنگ دفاع مقدس را وظیفه ای همگانی دانست و اظهار کرد : هفته دفاع مقدس فرصت ارزنده و مناسبی برای مرور تاریخ جهاد و پایداری فرزندان و ملت رشید ایران اسلامی است تا یاد آن دلاورمردان را گرامی بداریم.
وی از برگزاری همایش شاهدان شهید در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) خبر داد و افزود :در این همایش از پیر جبهه های جنگ رزمنده گیلانی حاج جوشن تجلیل و همچنین  از ۲ کتاب «شاهدان شهید» و «بر بال ملائک» رونمایی خواهد شد.
علیرضا قانع بیان کرد: این همایش به صورت عمومی برای مردم برگزار می‌شود و فرزندان شاهد و ایثارگر کارکنان شهرداری در این مراسم حضور خواهند یافت.
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت خاطره‌گویی راویان دفاع مقدس رااز دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد و  اذعان داشت: در این همایش  رزمندگان خاطرات خود را از حضور در جبهه‌های نبرد و پشت جبهه در دوران دفاع مقدس برای مخاطبان حاضر در مراسم بیان خواهند کرد.
شایان ذکر است، همایش شاهدان شهید در تاریخ ۵ مهرماه ساعت ۱۰ صبح در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء برگزار خواهد شد و از عموم مردم دعوت به عمل می آید در این همایش شرکت نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید سجاد
یه روز کنسرت نوازنده زن یه روز با شهدا چقدر می چسبه...!! نه برادر [...]؟؟
در حاشیه