احداث سوله‌های تیراندازی کلاشینکف در تمامی شهرستان‌های گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان از احداث سوله‌های تیراندازی کلاشینکف در تمامی شهرستان‌های گیلان خبر داد.

احداث سوله‌های تیراندازی کلاشینکف در تمامی شهرستان‌های گیلان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان خبر، فرمانده سپاه قدس در مراسم افتتاح ۵ پروژه دفاع مقدس در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۳۱ پروژه اجرا شده از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تصریح کرد: بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال برای افتتاح این پرژه‌ها هزینه شده است.

سردار هامون محمدی با بیان اینکه ساخت سوله‌های صالحین می‌تواند تضمین‌کننده سلامت جوانان و آمادگی جسمانی آن‌ها باشد گفت: سرانه فضای مسقف در استان به دلیل عدم امکانات پایین ناکافی است و به همین دلیل بخشی از این کار توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت می‌پذیرد.

وی مساحت سوله‌های ورزشی ساخته شده توسط سپاه پاسداران را  ۵۰۰ متر عنوان کرد و گفت: تاکنون ۷۰ هزار متر مربع سوله‌های ورزشی در گیلان ساخته‌ شده که ۷۳ سالن ورزشی به بهره‌برداری رسید و ۲۵ تا ۲۶ سوله نیز درحال اتمام است.

سردار محمدی با اشاره به ساخت سوله‌های ۹ دی گفت: این سوله‌ها به ابعاد هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۵۰۰ مترمربع و و جهت استفاده در ورزش‌های چندمنظوره داخل سالنی مانند فوتسال، والیبال، بسکتبال ساخته می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تصمیم داریم سوله‌های تیراندازی با کلاشینکف در هر شهرستان راه‌اندازی کنیم تصریح کرد: سوله‌های تیراندازی به طول ۱۰۰ متر و با هزینه‌های بسیار ساخته می‌شود.

وی با اذعان به اینکه این سوله ازلحاظ تعداد و امکانات در خاورمیانه بی‌نظیر است بیان کرد: در آینده نزدیک هریک از شهرستان‌ها می‌توانند یکی از این سوله‌ها را که در آن مسابقات تیراندازی با اسلحه کلاشینکف برگزار خواهد شد برخوردار باشند.

سردار محمدی نشاط و هیجان و شادی را سه عنصر لاینفک جوانان عنوان کرد و افزود: مهمترین مشکل ما برای احداث چینین سالن‌های ورزشی نبود زمین است.

فرمانده سپاه قدس گیلانبا بیان اینکه شهدای ما با خون خود نهال تازه جان گرفته انقلاب اسلامی را آبیاری کردند اظهار کرد: ما باید برای استمرار در دفاع و مقابله با دشمن باید در یک حالت نیم‌خیز باشیم.

وی نقش و حضور همه اقشار مردم در جنگ را وجه تمایز دوران دفاع مقدس نسبت به سایر جنگ‌های دنیا بیان کرد و افزود: همه اعتقاددارند که بهترین دفاع در دنیا، دفاع مردمی است که در ایران اسلامی شاخص‌ترین دفاع مردمی در قالب بسیج مردمی شکل گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه نیز با بیان در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی و عمرانی در این شهرستان برگزار می شود اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح سه سالن ورزشی و دو سالن اداری در آستانه‌اشرفیه و دهستان دهکا و دستک با اعتبار بالغ ‌بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هستیم.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور افزود: زیربنای پروژه‌های افتتاح شده در روز نخست از هفته دفاع مقدس را ۱۶۰۰ مترمربع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه