مقام معظم رهبری نقشه آمریکایی ائتلاف علیه داعش را برملا کرد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با محکوم کردن تشکیل ائتلاف نمایشی آمریکایی علیه داعش، گفت: مقام معظم رهبری نقشه آمریکایی ائتلاف علیه داعش را برملا کردند.

مقام معظم رهبری نقشه آمریکایی ائتلاف علیه داعش را برملا کرد

به گزارش ۸دی نیوز، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال عزت ملت ایران در برابر زورگویی استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه رزمندگان در برابر تمامی ابرقدرت‌ها از کشور دفاع کردند، افزود: رژیم صدام به نمایندگی از بسیاری کشورهای مستکبر به ایران اسلامی حمله کرد و هرگز فکر نمی‌کرد شکست بخورد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، ایمان را مهم‌ترین سلاح رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس آزمون ایثار، شهادت‌طلب و ولایتمداری ملت ایران بود که در این آزمون الهی در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) سرافراز شدند.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه در آموزه‌های اسلامی، دفاع مقدس جایگاه ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: جنگ در اسلام دفاعی است و در قرآن نیز بر آن تاکید شده است.

وی با اشاره به وحدت و همدلی مردم در دوران دفاع مقدس، گفت: در هشت سال دفاع مقدس مردم گیلان حماسه آفریدند و ملت ایران هرگز پشتیبانی مردم این استان را با اعزام کاروان هزار و ۵۰۰ کامیونی به جبهه‌های حق علیه باطل فراموش نمی‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید ارزش‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس به درستی به نسل جوان جامعه انتقال داده شود.

آیت‌الله قربانی با تأکید بر تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر، افزود: پیشرفت و توسعه کشور مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است و تکریم این قشر یک وظیفه برای مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از عزت و اقتدار کشور هراس دارد، گفت: ایران اسلامی سرمنشا عزت جهان اسلام در مبارزه با استکبار جهانی و شکستن هیمنه پوشالی آن است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی رشادت رزمندگان ذره‌ای از خاک کشور توسط دشمن تصرف نشد و  شاهد بالندگی و شکوفایی کشور هستیم و استکبار تسلیم ملت ایران شد.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه هشت کشور برای رژیم صدام سلاح ارسال می‌کردند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با کمک صدام نتوانست انقلاب اسلامی را نابود کند و آرزویش را به گور برد.

وی با محکوم کردن تشکیل ائتلاف نمایشی آمریکایی علیه داعش، گفت: مقام معظم رهبری نقشه آمریکایی ائتلاف علیه داعش را برملا کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه