خلاقیت معلم گیلانی در تدریس مجازی کلاس اول ابتدایی/ دانش آموزانی که الفبای زندگی را در فضای مجازی مشق کردند + عکس

دانش آموزان کلاس اول مدرسه “حافظ” گوراب زرمیخ صومعه سرا دو ماهی است که آموزش الفبا را از طریق تدریس مجازی خانوم معلم شان تجربه می کنند.

خلاقیت معلم گیلانی در تدریس مجازی کلاس اول ابتدایی/ دانش آموزانی که الفبای زندگی را در فضای مجازی مشق کردند + عکس

به گزارش ۸دی، “سید رباب موسویان”، معلم گوراب زرمیخ صومعه سرا در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس با تلاشی مضاعف علاوه بر آموزش دانش آموزان کلاس اول به آن ها درس زندگی نیز می دهد.

انتشار تصویری از دانش آموزان این خانوم معلم گیلانی در شبکه های اجتماعی با تحسین مخاطبان همراه شده است.

دانش آموزانی که اکنون کلاس های درسی شان از طریق فضای مجازی برگزار شده، حروف فارسی را آموخته و دیگران را نیز به مقابله با ویروس کرونا دعوت می کنند.

از این رو گفتگو با این معلم گیلانی خالی از لطف نیست.

“سید رباب موسویان” در گفتگو با خبرنگار  ۸دی، در خصوص نحوه آموزش به دانش آموزان، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس در امر آموزش با مشکل مواجه شدیم چرا که دانش آموزان پایه اول هستند و باید آموزش را ادامه می دادیم.

وی افزود: این روش آموزش، انگیزه ای در دانش آموزان ایجاد کرد و تشویق هایی که دانش آموزان بعد انجام تکالیف می شدند موجب انگیزه در آنها شد.

معلم پایه اول مدرسه “حافظ” گوراب زرمیخ صومعه سرا، گفت: تدریس را به صورت صوتی یا ویدئویی از طریق شبکه های اجتماعی برای دانش آموزان ارسال می کنم و از آنها می خواهم همانند مدرسه تکالیف را برای من ارسال کنند.

وی ادامه داد: این روش تدریس و آموزش موجب شد دوباره جو صمیمی کلاس برقرار شود.

موسویان با بیان اینکه آموزش از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر است و بازخورد آن را در ساعت ۲۲ شب داریم، افزود: تکالیف بچه ها را هر شب تا ساعت ۳ الی ۴ صبح نگاه می کنم و نمره می دهم.

وی در مورد استقبال دانش آموزان از این روش تدریس، خاطرنشان کرد: دانش آموزان و والدین آنها بی نهایت از این روش استقبال کرده اند.

این معلم پایه اول توصیه کرد: هیچ چیز جایگاه علم را نمی گیرد و آموزش هیچوقت تعطیل نمی شود همانطور که پیامبر اکرم (ص) فرمودند: “زگهواره تا گور دانش بجوی”، حتی در فصل تابستان هم اگر دانش آموزان با مشکل مواجه شوند به آنها آموزش می دهم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه