اقدامات بسیج کارگری گیلان در مقابله با کرونا/ از گندزدایی و اجرای طرح غربالگری در کارخانجات تا راه اندازی ایستگاه سلامت + تصاویر

مسئول سازمان بسیج کارگری گیلان از این سازمان در مقابله با کرونا خبر داد.

اقدامات بسیج کارگری گیلان در مقابله با کرونا/ از گندزدایی و اجرای طرح غربالگری در کارخانجات تا راه اندازی ایستگاه سلامت + تصاویر

سرهنگ حسین پور حیدری مسئول بسیج کارگری گیلان در گفتگو با خبرنگار  ۸دی، در خصوص این سازمان در مقابله کرونا، اظهار کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان در چند مرحله اقداماتی در استان انجام دادیم.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست با یک شرکت دارو سازی هماهنگ کردیم و ۵۰ هزار ژل ضد عفونی کننده بصورت رایگان به ارزش ۵۰ میلیون تومان تحویل حوزه های محلات و بین مردم پخش شد.

مسئول بسیج کارگری گیلان ادامه داد: در مرحله دوم با همکاری بیمه دانا حدود ۵۰ میلیون تومان برای تهیه ۵۰ هزار پک بهداشتی شامل محلول ضد عفونی، ماسک و دستکش بین محلات  استان هزینه و توزیع شد.

وی افزود: با همکاری بیمه ۳ دستگاه پالس اکسیمتر خریداری شد که از این تعداد ۲ دستگاه به بیمارستان رودسر و یک دستگاه بیمارستان املش تحویل داده شد.
مسئول بسیج کارگری گیلان بیش از ۱۵۰۰۰ محلول تاکنون بین مردم منطقه محروم و حاشیه شهر رشت پخش شد، خاطرنشان کرد: در محله محروم نشین رشت ایستگاه سلامت مستقر کردیم که طرح غربالگری مثل تست تب سنج، میزان ضربان قلب و اکسیژن خون صورت می گیرد.

وی همچنین از دیگر اقداماتی که گروههای جهادی کارگری شهرستان ها انجام دادند را گندزدایی کارخانجات و معابر و تولید ماسک در شهرستان ها عنوان کرد.

سرهنگ پورحیدری تصریح کرد: حوزه های کارگری خدمات اجتماعی مانند طرح غربالگری در کارخانجات استان انجام دادند.

وی گفت: ایستگاه سلامت هر روز تعداد ۵۰۰ عدد محلول ضد عفونی کننده بهمراه یک عدد ماسک به مراجعین بصورت رایگان داده می شود ضمنا از افراد تست اکسیژن خون ضربان قلب و تب سنجی بعمل آمد.

مسئول بسیج کارگری گیلان تصریح کرد: پک بهداشتی (ژل ضد عفونی کننده آنتی باکتریال و ماسک) به تعداد ۱۰۰۰۰ به تمام شهرستان های استان ارسال و پخش شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه