حماسه ۸دی گیلان نشان می دهد که مردم خود را به ادامه راه شهدا و ولایت گره زدند

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در یادواره شهدای حفاظت هواپیمایی با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ مردم وارد میدان شدند و ۹دی را خلق کردند و مردم گیلان حماسه ۸دی را ایجاد کردند گفت: این نشان می دهد که مردم خود را به ادامه راه شهدا و ولایت گره زدند.

حماسه ۸دی گیلان نشان می دهد که مردم خود را به ادامه راه شهدا و ولایت گره زدند

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی محسن زاده در سومین یادواره شهدای حفاظت هواپیمایی و شهدای منسوب به کارکنان فرودگاه سردار جنگل رشت که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد ایثار شهدا و بازماندگان آن را بهترین الگوی برای مدیریت جهادی عنوان کرد و افزود: تحلیل اینکه چگونه رزمندگان اسلام توانستند در یک جنگ تمام عیار علیه ملت ایران به پیروزی برسند باید همواره برای نسل امروز بیان شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ۳۷ کشور دنیا علیه ایران در دوران جنگ تحمیلی وارد جنگ شدند، گفت:وقتی زمان مبادله اسرا شد ما از ۱۱ کشور دنیا اسیر داشتیم.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه قدرت شرق و غرب و تمام خائنان  کشورهای عربی دست به دست هم دادن و جنگ هشت ساله رابه ملت ایران تحمیل کردند،خاطرنشان کرد:تفکر بسیج در دوران دفاع مقدس زمینه ساز مدیریت جهادی شد.

mazar00006

وی با تاکید بر اینکه آبروی امنیتی کشور امنیت پرواز است گفت: نقشه های ترور و هواپیما ربایی که مکرر در زمان جنگ رخ می داد و تنها یکی دو مورد درآن زمان خبری شد و در آن دوران رزمندگان ما جان خود را برکف دست گرفتند و هرگز اجازه ندادن منافقین داخلی و خارجی هواپیمایی را از کشور ربایش کنند و این نمونه مدیریت جهادی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تحلیل و باز آفرینی مدیریت جهادی دفاع مقدس برگ زرینی در عرصه های مختلف مدیرتی جامعه برای جامعه رقم خواهد زد تصریح کرد: در تحلیل ویژگی ها مدیریت جهادی اول باید به خود مدیر جهادی  توجه شود.

حجت الاسلام محسن زاده ،اولین ویژگی مدیر جهادی اعتقاد و ایمان است،گفت:اخلاص و انجام کار برای خدا شاخصه دیگر مدیر جهادی است.

وی با تاکید بر اینکه در فکر مدیر جهادی تک روی وجود ندارد خاطرنشان کرد:همگرایی در مدیریت جهادی نمود می یابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تصریح بر اینکه مدیر جهادی در مسیر علم و دانش حرکت می کند افزود: در دوران دفاع مقدس دانشجویانی که در حوزه مختلف فرماندهی قرار می گرفتن تخصص آنها مورد توجه بود.

وی تصریح کرد: داشتن روحیه خدمتگذاری در مدیرت جهادی بسیار حائز اهمیت است و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس هرگز خود را فرمانده نمی دانستند.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه مسئولیت پذیری شاخصه دیگر مدیریت جهادی است افزود: شاخص های مدیریت جهادی از سیره شهدا استخراج می شود.

mazar00008

وی شجاعت ،جسارت و ولایت پذیری،پر کاری و درگیر حاشیه نبودن ، کم توقع بودن  را از دیگر شاخص های مدیر جهادی دانست و گفت: مدیر پروری از دیگر ویژگی های این مهم است و فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس فرمانده تربیت می کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تمرین تفکر بسیجی و مدیریت جهادی در جامعه را مورد تاکید قرارداد و افزود: اگر این تفکر در کل جامعه حکم فرما شود پیشرفت ها و دستاوردهای مختلفی دارد و به این منظور باید سند مدیریت جهادی در گیلان براساس سیره شهدا تدوین شود.

حجت الاسلام محسن زاده با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ مردم وارد میدان شدند و ۹دی را خلق کردند و مردم گیلان حماسه ۸دی را ایجاد کردند گفت: این نشان می دهد که مردم خود را به ادامه راه شهدا و ولایت گره زدند.

وی شناسایی ظرفیت ها و استعدادها را از دیگر ویژگی های مدیر جهادی دانست و افزود: امروز ما در فناوری هسته ای بومی،صنعت هوا و فضا ،نانو تکنو لوژی، در راس ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم ودانش سلول های بنیادی جز چهارمین کشور دنیا هستیم و نو آوری خلاقیت جوانان ما ناشی از عمل مجاهدانه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: زیارت خانه (محل پرورش )  و مزار شهدا در دستور کار مدیران قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه