آقای وزیر! قسم قانونی فیلتر سایت ها را باور کنیم یا دم خروس غیرقانونی فیسبوکتان را!

بعضی ها چون تن شان به تن سیاست مدارن آمریکایی خورده است مثل مبارزه با داعش که آن را به تروریست خوب و بد تقسیم کرده اند و داعش در سوریه را خوب و داعش در عراق را بد معرفی می کنند این دوستان هم فیلتر را این گونه تقسیم کرده اند الله اعلم!

آقای وزیر! قسم قانونی فیلتر سایت ها را باور کنیم یا دم خروس غیرقانونی فیسبوکتان را!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رهیاب، روزگار تناقض است یک روز بعضی ها برای فیلتر بودن فیسبوک سینه چاک می کنند و وافیسبوکا و وا فیلترا سر می دهند روز دیگر صاحبان سایت های خبری از خواب پا می شوند و می ببیند همین بعضی ها سایت های آنان را فیلتر کرده اند بالاخره ما این وسط متحیر مانده ایم که بالاخره فیلتر بد است یا خوب؟

شاید این بعضی ها چون تنشان به تن سیاست مدارن آمریکایی خورده است مثل مبارزه با داعش که آن را به تروریست خوب و بد تقسیم کرده اند و داعش در سوریه را خوب و داعش در عراق را بد معرفی می کنند این دوستان هم فیلتر را این گونه تقسیم کرده اند الله اعلم!

اقای جنتی که امروز نطق های آتشینی در ضرورت فیلترینگ سایت های خبری می کند همین دیروز در ژستی روشنفکرانه دم به دقیقه مصاحبه می کرد که باید فیلترینگ فیس‌بوک برداشته شود وی معتقد است به بهانه حفظ ارزش‌های اسلامی جلوی رشد چیزی را در کشور نمی‌توان گرفت برای همین تاکید دارد لغو فیلتر فیسبوک جزو مواردی است که پس از مدت زمانی حل خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همان وزیری است که در دفاع تمام قد از روزنامه ای که ولایت امیرمومنان علیه السلام را زیر سوالی برد و  به عقاید شیعه در کشور شیعه توهین می کند با اظهار تأسف از توقیف روزنامه‌ی «بهار» تأکید کرد: راه‌های دیگری به‌جز توقیف مطبوعات وجود دارند.

خبرنگاری پرسید، آیا به ما قول می‌دهید که روند توقیف روزنامه‌ها، سیر نزولی داشته باشد. جنتی در پاسخ تأکید کرد: بله، این‌طور خواهد بود ولی کاش خبرنگاری از او می پرسید سایت های خبری چطور؟!

جالب است آقایانی که دم از قانون می زنند و شعار زنده باد مخالف من سر می دهند معلوم نیست با کدام مجوز قانونی پا را فراتر از حیطه وظایف خود گذاشته و در جایگاه قاضی هر روز به صورت فله ای سایت های خبری البته منتقد دولت را بایکوت می کنند اقای  خرم آبادی،  دبیر کمیته فیلترینگ می گوید” وزارت ارشاد «مجوز» فیلتر و مسدودسازی سایت‌های خبری را ندارد و راساً  نمی‌تواند دستور فیلتر و مسدودسازی هیچ‌یک از سایت‌های اینترنتی را صادر کند. چرا که هیچ قانونی، اختیار فیلتر و مسدودسازی نشریات الکترونیکی را به وزارت ارشاد نداده است”

بهتر است اقای جنتی به جای داس در دست گرفتن و زدن هاست و دامین های سایت های خبری و ارزشی فکری به حال وظایفش به عنوان وزیر فرهنگ کند تا مقام معظم رهبری از وضعیت فرهنگی کشور گلایه نکنند و دغدغه های علما و دلسوزان نظام و انقلاب فرهنگ نباشد وی با مدیرت جهادی این روزها به جان سایت هایی افتاده است که مدافعان نظام و انقلاب در فضای سایبری هستند در پایان از اقای جنتی می خواهیم در عرصه فرهنگ جنتی گونه عمل کند نه جهنمی!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه