خشم ضدانقلاب از ملاقات خواص با رهبرانقلاب/ فقط ۳نفر نرفتند

عیادت طیف‌ گسترده و متنوع نخبگان مذهبی، علمی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان خشم محافل رسانه‌ای ضدانقلاب را برانگیخت.

خشم ضدانقلاب از ملاقات خواص با رهبرانقلاب/ فقط ۳نفر نرفتند

به گزارش ۸دی نیوز، در ماجرای بستری شدن ]آیت‌الله[ خامنه‌ای چند نکته اتفاق افتاد اول اینکه با وجود اعلام کوچک بودن عمل جراحی، از همه طبقات از سیاسیون گرفته تا روحانیون و اهالی سینما و ادبیات و بازیگران به عیادت رفتند. بسیاری از تحلیل‌گران تعجب کردند چون رسم نیست حاکمان بیماری خود را علنی کنند اما او این کار را کرد. از نگاه غربی‌ها حاکم باید قوی باشد و مغرور با نگاهی نافذ و قدی برافراشته. پس وقتی مریض می‌شوند از دیدها پنهان می‌شوند. موی رنگ می‌کنند تا جوان نشان داده شوند. این نوع نگاه به قدرت از فرهنگ و تاریخ غرب برمی‌خیزد. اینان متاسفانه یادشان رفته که در شرق و در ایران اوضاع فرق می‌کند. در ایران پدر پیرموی و ریش سپید که وزنه دینی هم هست و مرجعی است و ولایت دارد عزیزتر است.

گویانیوز افزود: در خانواده‌های ایرانی پدر و پدربزرگ عزیزند و صاحب حرمت. این پیرها می‌شوند پدر. مانند خمینی می‌شوند پدر امت. و بعد در وصیت‌نامه‌هاشان از قول «پدر پیر» سخن می‌گویند.

سایت ضدانقلابی با عصبانیت نوشت: اینقدر این ماجرا اثر کرد که بسیاری از جوانان اصلاح‌طلب دم از دعا برای سلامتی او زدند. فراموشکاری تاریخی است دیگر! گاهی هم عمدی می‌شود!
گویانیوز سپس می‌نویسد: اصلاح‌طلب بودن دلیلی برای بیعت نیست اما رفتند… مجید مجیدی که زمانی حالش خوب نبود و به ]آیت‌الله‌[ سیدعلی نامه نوشت و امروز حالش خوب شده و با امیرخانی و دیگران به ملاقات می‌رود و حرفهای]آیت‌الله‌[ خامنه‌ای را در باب فروغ می‌شنود.

گویانیوز ادامه داد: و اسف‌بارتر رئیس کمیته صیانت از آرا در ستاد موسوی یعنی شیخ[!] علی‌اکبر محتشمی‌پور که به عیادت رفت. هاشمی و روحانی و خیلی‌های دیگر هم ایضا.

این سایت ضدانقلابی در مطلب دیگری به قلم یکی از نوچه‌های مشترک حزب مشارکت و نهضت آزادی در دفتر تحکیم که بعدها از کشور گریخت و از آمریکا پناهندگی گرفت، نوشت: اکثریت چهره‌های روحانی به عیادت رهبری رفتند و حتی مجمع روحانیون نیز نامه نوشت و فقط صانعی و فرزندان منتظری و اسد‌ا… بیات و عبدا… نوری بودند که نرفتند. بدین ترتیب روحانیت نمره مردودی گرفتند(!) این ماجرا نفوذ رهبری در میان روحانیت و حوزه‌های علمیه را نشان می‌دهد.

رادیو فردا هم در‌باره نامه خاتمی به رهبرمعظم انقلاب، معتقد است: رهبری ماجرای سال ۸۸ را فراموش نمی‌کند. مجموعه اظهارنظرهای مهم‌ترین تریبون‌های معرف و مبلغ مواضع رهبر جمهوری اسلامی (از دبیر شورای نگهبان گرفته تا کیهان و امام جمعه‌های پایتخت) در ماه‌های گذشته، دال بر لزوم «عفوطلبی» و «درخواست گذشت» و «خواهش بخشایش» از «نظام» و رأس هرم سیاسی آن، برای تغییر وضع سران و فعالان جنبش سبز، و نیز اصلاح‌طلبان هم‌دل با آنان است.

رادیو فردا ادامه داد: یکی از مهم‌ترین تریبون‌ها و نمادها «کیهان» است. روزنامه‌ای که آیت‌الله خامنه‌ای با آن عکس یادگاری می‌گیرد و روی تخت‌بیمارستان، یکی از منابع خبری شخص اول نظام می‌شود.
منبع: کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه