کار غیرقانونی عضو شورای یکی از روستاهای “سنگر”/ دردسرهای کوچه “تهرانسر” برای یک خانواده بومی + عکس و فیلم

خودبرتر پندارها همیشه جوگیر بوده اند، حتی اگر عضو شورای یک روستا باشند یا واسطه انتخاباتی یکی از نمایندگان!

کار غیرقانونی عضو شورای یکی از روستاهای “سنگر”/ دردسرهای کوچه “تهرانسر” برای یک خانواده بومی + عکس و فیلم

به گزارش ۸دی، یکی از معضلاتی که مردم در روستاها و شهرهای کوچک با آن مواجه اند، کارهای غیرقانونی افرادی است که به خیال داشتن مسئولیتی هرچند کوچک فکر می کنند حاکم جان و مال و آسایش مردم شده اند.

اگر چه مطمئنا این اخلاق ناشایست همه جا مصداق ندارد اما وجود هرچند اندک آن شایسته جامعه اسلامی نیست.

این خودبرتر پندارها همیشه جوگیر بوده اند، حتی اگر عضو شورای یک روستا باشند یا واسطه انتخاباتی یکی از نمایندگان!

ماجرا از این قرار است که عضو شورای یکی از روستاهای سنگر با قطعه بندی زمین موروثی اش و فروش آن به تهرانی ها، حرکتی خلاقانه به خرج داده که در پی آن کوچه ای به نام “تهرانسر” احداث شده است!

اما ایراد کار این است که به گفته یکی از معتمدان محلی، با احداث این واحدهای مسکونی، زهکش جوار جاده که آب ناشی از بارندگی را به کانال آن محوطه هدایت می کند مسدود کرده اند و این امر باعث شده آب های سطحی هیچ منفذی برای تخلیه نداشته باشد و این حرکت منجر به آزار و اذیت یکی از خانواده های بومی آن منطقه شده است.

خانم سرپرست خانواری که منزل مسکونی اش توسط کمیته امداد ساخته شده اکنون به دلیل مسدود شدن کانال آب دچار مشکلات عدیده ای شده است. در تصاویر زیر مشاهده می کنید که به دلیل حرکت غیر اصولی که در بالا ذکر شد، حیاط این خانه با هر بار بارش باران دچار آبگرفتگی می شود و رفت و آمد برای اعضای خانواده سخت می شود.

 

این در حالی است که این خانم با همراهی برخی افراد خیر و معتمدین محل توانسته از این حرکت غیراصولی عضو شورای روستا شکایت کند و شخص مورد نظر از سوی دادگاه و همچنین بخشداری و آبیاری سنگر موظف به رفع مسدودیت کانال و زهکش شده است اما تاکنون برای رفع آن اقدامی نکرده است. (اسناد مربوط در تحریریه هشت دی موجود می باشد)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه