ما همواره با جنگ مخالفیم/ رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به عزت کشور افزودند

استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت دفاع مقدس گفت : نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات منطقه هستند .

ما همواره با جنگ مخالفیم/ رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به عزت کشور افزودند

به گزارش ۸دی نیوز ، محمد علی نجفی استاندار گیلان در جمع نیروهای مسلح گیلانی اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور ما در کنار عشق به وطن با هوشیاری و بیداری و با استفاده از مدرنترین ادوات دفاعی و با اقتدار از ملت و مرزهای کشور دفاع می کنند .

IMG_9786

وی افزود : نیروهای مسلح آماده دفاع از ملتی هستند که این ملت ارتش و نیروهای مسلح را از آن خود می داند و در هشت سال دفاع مقدس در کنار ارتش ایستادند .

نجفی خاطرنشان کرد: با رهبری های حکیمانه فرمانده کل قوا ملت و قوای مسلح ایران به سوی افق های روشن در حرکت است و آینده خوبی در انتظار ملت ایران است .

وی گفت : ما همواره با جنگ مخالف هستیم و نه تنها آغازگر جنگی نبوده ایم بلکه خود قربانی جنگی ناخواسته شده ایم .

استاندار گیلان گفت : رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بر عزت کشور جمهوری اسلامی افزودند و موجب سربلندی کشور در جهان شدند .

وی تصریح کرد : ایران هیچگاه آغازگر تجاوز در منطقه نخواهد بود و سرنوشت متجاوزین به کشور عزیز ایران امروز برای مردم منطقه عبرت است.

لازم به ذکر است امروز رژه ای با حضور نیروهای مردمی و نظامی در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد و یگان های نمونه شامل یگان های نمونه وحدت ، پاسداران لشکر عملیاتی قدس گیلان ،نیروهای مسلح زمینی و دریایی ارتش نظیر ، فرماندهی آموزش های تخصص های دریایی رشت ، تفنگداران منجیل ، یگان های نمونه فرماندهی انتظامی و فرماندهی انتظامی مرزبانی گیلان ، یگان نمونه مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا ، یگان های پشتیبانی و لجستیک نیروهای مسلح ، حوزه های مقاومت بسیج و گردان های دانش آموزی بسیج و یگان نمونه پادگان منجیل از مقابل تیمثال شهدا رژه رفتند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه