شهردار رشت با خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال دیدار کرد

در این دیدار شهردار رشت ضمن آروزی موفقیت برای این سرمربی اسپانیایی کفت: امیدواریم بتوانیم از تجارب ایشان در استان گیلان استفاده کنیم.

شهردار رشت با خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال دیدار کرد

به گزارش ۸دی نیوز، خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی از مسابقات قهرمانی فوتسال که به میزبانی شهرداری از تاریخ ۲۲ الی ۳۰ شهریور در سالن آتش نشانی شهرداری رشت برگزار می شود، با شهردار رشت دیدار کرد.

در این دیدار شهردار رشت ضمن آروزی موفقیت برای این سرمربی اسپانیایی کفت: امیدواریم بتوانیم از تجارب ایشان در استان گیلان استفاده کنیم.

خلیلی با اشاره به حمایت فدارسیون از برگزاری تورمنت در شهر رشت به دلایل امکانات موجود در این شهر از زحمات کاندلاس به دلیل حضور در این شهر و شناسایی نقاط ضعف و قوت این بازیکنان از نزدیک قدردانی و تشکر کرد .

وی با بیان اینکه در حد توان خویش خواهیم کوشید که تیم شپید رود و داماش دو تیم محبوب شهروندان رشتی به لیگ برتر بازگردند ابراز امیدواری کرد: که با حمایت ها و زحمات سرپرست و مدیران استان از تیم فوتسال ما شاهد موفقیت و شکوفایی این عزیزان باشیم.

در ادامه این دیدار کاندلاس از زحمات شهردار رشت و عوامل اجرایی تشکر کرد و گفت : استعدادهای درخشانی  در این تیم دیدم که شناسایی این چهره ها و این استعداد ها می تواند در پیشرفت فوتسال کمک کند .

خسوس مناسب بودن شرایط آب و هوای رشت را مکانی مناسب جهت برگزاری مسابقات و اردوها دانست و گفت: شرایط آب و هوای مناسب و وجود پتانسیل های قوی  از جمله عوامل تاثیرگذار در برگزاری  بازی های ملی  فوتسال به میزبانی شهر رشت خواهد بود.

خسوس بهترین زمان آموزش کودکان را ۱۲ سالگی دانست و گفت: کودکان در این سن تمایل زیادی جهت  یادگیری فوتبال دارند.

وی تجهیرات موجود در شهرداری رشت را جهت برگزاری مسابقات فوتسال قابل ارتقا دانست و با اشاره به وجود سالن های مناسب در رشت بیان کرد: ر با وجود اینکه سالن ۶ هزار نفری شهدای رشت  جزو بهترین سالن ها در ایران است اما نیاز به اصلاحاتی در این زمینه دارد.

وی توجه به استعدادهای موجود بازیکنان را مهم ترین عامل رشد دانست  و ابراز امیدواری کرد با توجه به این امر فوتسال خواهد توانست جایگاه مناسبی همچون والیبال در دنیا پیدا کند.

شایان ذکر است :رقابت ‌های فوتسال قهرمانی جوانان باشگاه های کشور به میزبانی رشت آغاز شده و گیلان دارای دو نماینده در این رقابت‌ها است، تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها، در پنج گروه شش تیمی و سه گروه پنج تیمی به صورت دوره ای با هم به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های فوتسال جوانان شهرداری رشت و آرسن میناسیان رشت نمایندگان استان گیلان در این دوره از رقابت ها هستند.

رقابت‌های فوتسال قهرمانی جوانان باشگاه های کشور تا روز سی‌ام شهریور ماه در سالن های شش هزار نفره شهدای رشت و آتش نشانی رشت ادامه  دارد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه