۲۰ واحد صنفی متخلف در رشت پلمب شد/ دستگیری باند سارقان منزل در رشت

رضا محمدزاده در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در رشت اظهار کرد: ماموران اداره کنترل و نظارت بر اماکن عمومی گیلان طرح نظارتی و کنترلی بر واحدهای صنفی در رشت را اجرا کردند.

۲۰ واحد صنفی متخلف در رشت پلمب شد/ دستگیری باند سارقان منزل در رشت

به گزارش ۸دی نیوز، رضا محمدزاده در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در رشت اظهار کرد: ماموران اداره کنترل و نظارت بر اماکن عمومی گیلان طرح نظارتی و کنترلی بر واحدهای صنفی در رشت را اجرا کردند.

وی ادامه داد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در اجرای طرح مذکور از تالارهای عروسی و سفره‌خانه‌های سنتی به صورت میدانی بازدید تخصصی و فنی کردند و هشت واحد تالار و ۱۲ واحد سفره‌خانه سنتی به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی و توجه نکردن به قوانین و ضوابط ابلاغی پلمب شدند.

محمدزاده با بیان اینکه صاحبان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن ۲۱۸۳۴۸۴ ستاد خبری نظارت بر اماکن عمومی گیلان اطلاع دهند.

* دستگیری باند سارقان منزل در رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان نیز در جلسه مذکور به دستگیری باند سارقان با ۲۳ فقره سرقت از منزل در رشت اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به وقوع سرقت‌های متعدد از واحدهای ویلایی در شهرستان رشت موضوع را پیگیری کردند.

فرهاد فلاح کریمی با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از بررسی تمام صحنه‌های سرقت متوجه شدند سرقت‌ها به صورت گروهی انجام شده است، افزود: یک سارق حین سرقت منزل توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ دستگیر شدند.

وی از اعتراف متهم مذکور به ۲۳ فقره سرقت خبر داد و بیان کرد: همدست سارق در عملیات پلیسی دستگیر شده است.

فلاح کریمی با اشاره به اینکه سارقان به صورت دو نفری در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز اقدام به سرقت اثاث منزل می‌کردند، تصریح کرد: تعداد هشت مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان به تشکیل پرونده برای متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مقام قضایی اشاره کرد و یادآور شد: سرقت به منظور تامین هزینه مصرف مواد مخدر مهم‌ترین دلیل سرقت در گیلان است و شهروندان با تجهیزات ایمنی و حفاظتی می‌توانند از سرقت سارقان جلوگیری کنند.

* دستگیری ۱۳ شرور و فروشنده مواد مخدر در شفت

فرمانده انتظامی شفت نیز در جلسه انتظامی گیلان امنیت را مهم‌ترین خواسته مردم از پلیس خواند و اظهار کرد: امنیت پایه تشکیل جامعه سالم است.

جواد پاک‌شریفی با بیان اینکه توسعه پایدار و رونق اقتصادی و فرهنگی بر پایه امنیت ایجاد می‌شود، تصریح کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای فراهم شدن بستر توسعه پایدار در جامعه اجرا می‌شود.

وی از دستگیری ۱۳ شرور و فروشنده مواد مخدر در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شفت خبر داد و بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

پاک‌شریفی با قدردانی از مردم در همکاری با پلیس در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شفت، خاطرنشان کرد: پلیس مقتدرانه با افرادی که موجب سلب آسایش شهروندان شوند، برخورد می‌کند.

* کشته شدن دو نفر بر اثر تصادف در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود نیز در جلسه مذکور از کشته شدن دو نفر بر اثر تصادف در لنگرود خبر داد و گفت: پنج نفر در برخورد پراید با تریلی مجروح شدند.

حسین نیک‌فرد به تماس شهروندان با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف در لنگرود اشاره کرد و افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و انجام بررسی‌های لازم متوجه شدند یک دستگاه خودروی پراید به دلیل سرعت غیرمجاز با یک تریلی کشنده متوقف در کنار خیابان برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه سرنشینان جلوی پراید در محل حادثه کشته شدند، تصریح کرد: سرنشینان عقب خودرو مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

نیک‌فرد بی‌احتیاطی هنگام رانندگی را سبب ایجاد حادثه ناگوار دانست و بیان کرد: بیشتر تصادف‌ها به دلیل بی‌احتیاطی، عصبانیت، خستگی و … ایجاد می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه