مسئول گروه بسکتبال اکروباتیک گیلان در گفتگو با ۸دی:

مسئولان از جوانان حمایت کنند/ در استان گیلان هیچ اسپانسری نداریم

مسئول گروه بسکتبال اکروباتیک گیلان با اشاره به لزوم حمایت مسئولین از جوانان، گفت: متأسفانه در استان هیچ اسپانسری نداریم چون استان صنعتی نیستیم و به حمایت های مالی نیاز داریم از سوی دیگر باشگاه هایی احداث شود تا در فصل های زمستان و روزهای بارانی بتوان در آن تمرین کرد.

مسئولان از جوانان حمایت کنند/ در استان گیلان هیچ اسپانسری نداریم

به گزارش ۸دی،گروه بسکتبال اکروباتیک گیلان در صحنه عصر جدید اجرای زیبا و جذابی را به نمایش گذاشتند، اگرچه این اجرای علیرغم جذابیت بالایش به مرحله دوم نرسید اما مردم می توانند با انتخاب و رأی به جوانان گیلانی آن ها را بار دیگر به عرصه عصر جدید برگردانند.

در ادامه گفتگو خبرنگار ۸دی، با “پدرام عاشوری” مسئول گروه بسکتبال اکروباتیک گیلان را می خوانید.

پدرام عاشوری در گفتگو با خبرنگار هشت دی در خصوص شروع ورزش بسکتبال آکروباتیک، اظهار کرد: بسکتبال آکروباتیک در دنیا سابقه زیادی دارد و جدیدا در تلنت  های اروپایی گروه های متفاوتی شرکت می کردند، چون خیلی جذاب است معمولا تا نیمه نهایی تلنت ها راه پیدا می کنند.

وی تصریح کرد: ۱۵ سال است که بسکتبال بازی می کنم و ۳ سال حکم ریاست کمیته بسکتبال خیابانی گیلان برای من صادر شد و زیر نظر هیئت بسکتبال استان فعالیت داریم.

مسئول گروه بسکتبال اکروباتیک گیلان ادامه داد: بعد از این حکم فعالیت گسترده تری در زمینه بسکتبال خیابانی را شروع و بچه هایی که در پارک ها و استعداد های مختلف داشتند را پیدا کردم.

عاشوری با اشاره به برگزاری اولین فستیوال بسکتبال خیابانی کشور در سال ۹۷، گفت: در فروردین ۹۷ سه فستیوال کشوری خیلی بزرگ در گیلان برگزار کردیم و برای بسکتبال خیابانی اقدامات زیادی انجام دادیم.

وی گفت: در آخرین رویداد بطور اتفاقی ایده ای در ذهنمان آمد که یک نمایشی داشته باشیم، ابزار آن را فراهم کردیم و بصورت امتحانی طبق قابلیت هایی که داشتیم طی دو روز تمرین کردیم و برای مردم به نمایش گذاشتیم و در ورودی برنامه عصر جدید قبول شدیم.

آرزویم این بود که مادرم را خوشحال کنم

عاشوری در پاسخ به انگیزه از حضور در برنامه عصر جدید، بیان کرد: در برنامه عصر جدید هم اعلام کردم بخاطر مادرم چون خیلی خوشحال می شود که در تلویزیون پسرش را ببیند و آرزوی من این بود که مادرم را خوشحال کنم، ویدئو های مان را به این برنامه ارسال کردیم و تمرینات را در تهران آغاز کردیم و با توجه به اعتماد آنها توانستیم در این برنامه شرکت کنیم.

هدفم توسعه بسکتبال خیابانی است

رئیس کمیته بسکتبال خیابانی گیلان در خصوص انگیزه تشکیل این گروه، گفت: هدف و انگیزه ما توسعه بسکتبال خیابانی است و دلیل آن این است که در بین مردم بسکتبال دیده شود، مخاطب های ورزش و بسکتبال زیاد شود و در کشور ورزش را گسترش بدهیم.

وی ادامه داد: رسالت ما توسعه ورزش همگانی است.

مسئولان از جوانان حمایت کنند/ در استان گیلان اسپانسری نداریم

رئیس کمیته بسکتبال خیابانی گیلان با اشاره به لزوم حمایت مسئولین از جوانان، خاطرنشان کرد: مسئولین حمایت کنند متاسفانه در استان گیلان اسپانسر نداریم چون استان صنعتی نیستیم و به حمایت های مالی نیاز داریم از سوی دیگر باشگاه هایی احداث شود تا در فصل زمستان و روزهای بارانی بتوان در آن تمرین کرد.

وی ادامه ادامه داد: تحصیلات بنده ارشد مدیریت ورزشی در دانشگاه گیلان است اما می بینیم آنطور که باید حمایت نمی شود.

مردم تا پایان امشب فرصت دارند به گروه ما رأی بدهند

عاشوری با بیان اینکه این ایده در ایران نو و جدید است، خاطرنشان کرد: مردم تا پایان امشب فرصت دارند به گروه ما با اسم “عاج فیل”رأی بدهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
این نظرسنجی اخرشما برای لنگرود نباید کلا انجام میشد به دلیل استفاده متعدد از ربات رای گیری یاهمون ربات لایک تلگرام که متاسفانه انجام شد ووجهه رقابت سالم وپهلوانی ورزشکاری رو زیرسوال برد،،دفعه بعدی که رای گیری برای هرشهری انجام بشه من به شخصه باربات نفراخررو اول میکنم تاعزیزان به قبح این رای گیری تلگرامی پی ببرند.منسوخه خیلی وقته کسی باتلگرام نظرسنجی انجام نمیده حتی برای شورای روستاها،وگرنه صدتا رای باربات قیمتش بیست هزارتومنه که سین هم میخوره بتعداد رای ها،،باتوجه به فعالیتی که خودمن داشتم چندین باربرام فرستادن با چهل هزار تومن دویست تارای بالاترمیبرن ،، فقط کافی بود کمی بررسی و مطالعه بشه درموردش،،عجبا که نشد
در حاشیه