ترافیک سنگین در محور رودبار‌ ـ منجیل

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: ترافیک خروجی در محور رشت‌ ـ قزوین حد فاصل رودبار‌ ـ منجیل سنگین اما روان است.

ترافیک سنگین در محور رودبار‌ ـ منجیل

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، سرهنگ مهیار رستگار در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: اکنون با توجه به تعطیلی روز جمعه محورهای خروجی گیلان شاهد خروج مسافران است.

وی با بیان اینکه در محور رشت‌ـ‌قزوین آمار خروجی‌ها و ترددهایش بیشتر از دیگر نقاط استان است، تصریح کرد: به دلیل حجم خروج مسافران از گیلان در حد فاصل رودبار و منجیل محور رشت‌ ـ قزوین ترافیک سنگین و روان است.

فرمانده پلیس راه گیلان محور چابکسر به رشت را نیز دارای ترافیک نیمه سنگین خواند و اظهار کرد: برای محورهای خروجی استان محدودیت‌هایی در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه سنگین در این محورها را از دیروز و امروز ممنوع کرده بودیم، گفت: این محدودیت همچنان ادامه دارد.

رستگار از محدودیت ترافیکی در تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ در محور رشت ـ‌قزوین خبر داد و یادآور شد: در این تاریخ‌ها از ساعت ۳ بعد ازظهر تا ۱۲ شب تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین به استثنای حاملان مواد غذایی و سوختی در محور رشت‌ـ‌قزوین ممنوع است.

وی درباره وضعیت تصادفات خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته حادثه منجر به فوت در جاده‌های استان نداشتیم.

این مسئول یادآور شد: در این مدت تعداد ۲۶ فقره تصادف جرحی در جاده‌های استان رخ داد که ۲۷ نفر مجروح شدند اما کشته نداشتیم.

وی با اشاره به وضعیت بارندگی گیلان متذکر شد: با توجه به بارندگی هوا سطح جاده‌های استان لغزنده است و از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط و رعایت نکات و قوانین رانندگی کرده و از سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه