دفاع مقدس سد عظیم غیرت مردان ایرانی بود

امام جمعه فومن گفت: آنها که ایران اسلامی را حیاط خلوت خود می‌دانستند در دفاع مقدس با سد عظیمی از جنس غیرت مردان ایرانی مواجه شدند.

دفاع مقدس سد عظیم غیرت مردان ایرانی بود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، حجت‌الاسلام سید محمدحسن صفوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اظهار کرد: وجود ولایت جامعه را به طرف بصیرت هدایت می‌کند.

وی در ادامه به حق فرزندان نسبت به والدین اشاره کرد و افزود: اولیا باید برای فرزندان خود نام نیک انتخاب کرده و برای ارتقای تربیت و اعتقاد آنها تلاش کنند.

صفوی فرا رسیدن مهر ماه را آغاز ورود دانش‌آموزان به مدارس دانست و تصریح کرد: سال گذشته شاهد عملکرد جهادی معلمان در مدارس فومن بودیم و از تلاش متولیان این امر قدردانی می‌کنم.

امام جمعه فومن دانش‌آموزان و دانشجویان این شهر را پیشتازان مسابقه‌های علمی و دینی خواند و بیان کرد: امسال دانش‌آموزان فومنی موفق به کسب رتبه در کنکور سراسری شدند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: آنها که ایران اسلامی را حیاط خلوت خود می‌دانستند در دفاع مقدس با سد عظیمی از جنس غیرت مردان ایرانی مواجه شدند.

صفوی مشخص شدن حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی در وحشی‌گری و تجاوز دشمنان را از آثار دفاع مقدس خواند و گفت: شهدای دوران دفاع مقدس شهیدان صدر اسلام را برای ملت ایران تداعی کردند.

امام جمعه فومن به چشم‌پوشی سازمان ملل از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: دبیرکل سازمان ملل چشم خود را در مقابل جنایت‌های دشمنان علیه اسلام باز کند و دست از حمایت آنها بردارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه