در جنگ تحمیلی، شیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی در برابر همه جهان ایستادند

حجت الاسلام و المسلمین احمد کیماسی گفت: جنگ هشت ساله ایران و عراق، جنگ مرد در برابر نامرد بود. در آن سالها کشورهای جهان بر علیه ایرانی که نام اسلام را با خود به پیش می کشید، ایستادند.

در جنگ تحمیلی، شیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی در برابر همه جهان ایستادند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین احمد کیماسی امام جمعه موقت سیاهکل در نماز جمعه امروز این شهر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جنگ هشت ساله ایران و عراق را، جنگ مرد در برابر نامرد خواند و اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس، کشورهای جهان برعلیه ایرانی که نام اسلام را با خود به پیش می کشید، ایستادند. تانک ها و انواع سلاح های کشورهای مختلف جهان در اختیار صدام بود تا وی بتواند به وسیله آنها جمهوری اسلامی ایران را نابود کند، اما شیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی همه آنها را نا امید کردند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس در روزهای آینده گفت: هیچ دینی مانند اسلام بر کسب علم و دانش تأکید نکرده است. جهل، بیشترین ضربه را به اسلام وارد کرده است و امروز هم داعشی های جانی، بی سواد هستند.

امام جمعه موقت سیاهکل افزود: یک داعشی پس از دستگری گفته بود که زود مرا بکشید، زیرا به علت اینکه من ۱۰ شیعه را سر بریده ام، پیغمبر در انتظار من است، آیا این جهل و بی سواردی نیست؟

حجت الاسلام و المسلمین کیماسی با اشاره به جنایت های گروه تروریستی داعش تصریح کرد: در کربلا سر از تن شریف حضرت علی اصغر (ع) و حضرت سید الشهداء (ع) جدا کردند، اکنون نیز گروه تروریستی داعش سر از تن شیعیان عراق و سوریه جدا می کند و حتی به زنان آنها نیز رحم نمی کند.

وی در رابطه با عمل موفقیت آمیز جراحی مقام معظم رهبری، گفت: می بایست شکرگزار خداوند باشیم که این مولای عزیز ما به سلامتی از بیمارستان بیرون آمدند.

امام جمعه موقت سیاهکل ادامه داد: دشمنان از بستری شدن ایشان در بیمارستان شاد شدند، اما دل مردم مسلمان جهان خورد شد و با دست امام زمان (عج) شفا پیدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین کیماسی با بیان اینکه رئیس جمهور برای شرکت در نشست سازمان ملل به نیویورک می رود، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام روحانی دیدارهای خوبی با مقام معظم رهبری داشته است.

وی با تأکید براینکه می بایست جلوی آموزه های بیگانگان را گرفت، تأکید کرد: ماهواره یک تهدید است. آنها می خواهند با برنامه ها و فیلم های خود ارتباط با نامحرم را در بین مردم ما عادی کنند.

امام جمعه موقت سیاهکل اضافه کرد: در آخرالزمان از همه جا شر می بارد و ما می بایست برای رهایی از آنها به سنگری همچون مسجد پناه ببریم و اکنون شر همان ماهواره، تلفن همراه و اینترت است.

حجت الاسلام و المسلمین کیماسی با بیان اینکه ما باید بستر را برای ظهور امام زمان (عج) آماده کنیم، گفت: باید علاوه بر دعا کردن، به صورت عملی نیز منتظر ظهور مهدی موعود (عج) باشیم. اینکه فقط بگوییم که شما بیایید و ما با شما هستیم کافی نیست.

وی در رابطه با روز دحوالارض یادآور شد: در این روز زمین خداوند با نظر به کره زمین، به جهان خاکی حیات بخشید.

امام جمعه موقت سیاهکل افزود: کسی که ماه رمضان روزه می گیرد، باید این روز را هم روزه بگیرد. هر کسی که می خواهد روز قیامت از کس دیگری شفاعت کند باید روز دحوالارض را روزه بگیرد تا قیامت دستش باز باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کیماسی همچنین شهادت امام جواد (ع) را نیز تسلیت گفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه