وحدت اقوام و عشایر ایران به زودی قدس را آزاد خواهد کرد/ سیاست های داعشی آمریکا سراسر توطئه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نمایش وحدت و انسجام اقوام ایرانی در رزمایش الی بیت المقدس اقوام و عشایر گفت: همین وحدت و انسجام اسرائیل را از پا در خواهد آورد و با همین یکپارچگی به زودی قدس را آزاد خواهیم کرد.

وحدت اقوام و عشایر ایران به زودی قدس را آزاد خواهد کرد/ سیاست های داعشی آمریکا سراسر توطئه است

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز به نقل از مرصاد، سردار محمد رضا نقدی در مراسم صبح گاه آغاز رزمایش بزرگ الی بیت المقدس اقوام و عشایر ایرانی اظهار داشت: استان کرمانشاه با تقدیم ۹۸۰۰ شهید به انقلاب و ایران اسلامی دین خود را ادا کرده است و امروز میزبانی شایسته برای اقوام واحده ایرانی است.

4444

وی ادامه داد: عشایر ایران زمین مردمی هستند که با کمترین توقع و با کمترین امکانات بیشترین خدمت را به نظام اسلامی ارائه کرده اند و شهدای عشایر و از اقوام مختلف بر تارک تاریخ ایران اسلامی درخشان خواهند ماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: همین روحیه سلحشوری و مردانگی عشایر ایران است که مرزهای کشور را بیمه کرده است و همین رشادت هاست که از عشایر ایران یک تاریخ ساز ساخته است.

سردار نقدی تمام رعب و وحشت دشمنان این مرز بوم را از وحدت و انسجام عشایر ایران زمین عنوان کرد.

وی ادامه داد: با همین وحدت و یک دلی و با همین یکپارچگی سلحشوری که در همه اقوام و طوایف ایران جریان دارد به زودی قدس را آزاد خواهیم کرد و به اشغالگری های رژیم منحوس صهیونیستی پایان خواهیم داد.

این فرمانده بسیج اعلام کرد: اسرائیل که داعیه داشتن چهارمین ارتش توانمند دنیا را داشت در برابر قدرت نمایی باریکه غزه ذلیل شد و با فضاحت و خواری علی رغم همه دد منشی ها و بی پروایی ها از جنایت، مجبور شد شکست خورده عقب نشینی کند.

نقدی این مسیر را آغاز شکستهای پیاپی اسرائیل عنوان کرد و گفت: به مدد ایجاد بسیج جهانی علیه صهیونیسم اسرائیل در یک قدمی محو شدن از صفحه تاریخ قرار دارد.

وی با اشاره به ادعاهای دروغین آمریکا در مبارزه با داعش گفت: رهبر معظم انقلاب در چند جمله همه توطئه های استکبار جهانی و ادعاهای دروغین ایالات متحده در قبال داعش را نقش بر آب فرمودند و با این روشنگری بازهم برای سران دروغ و تزویر سردرگمی و رسوایی را رغم زدند.

فرمانده بسیج مستضعفین ادامه داد: همه ادعاهای متناقض، جریان خبرنگارهای آمریکایی و انگلیسی در اختیار داعش و  بعد هم ادعای مبارزه با داعش پس از ایجاد و حمایت همه جانبه از تروریست ها یک توطئه بود که با درایت رهبر انقلاب خنثی شد.

وی افزود: امروز شاهد همان مدیریت امام در دوران دفاع مقدس از سوی رهبر معظم انقلاب هستیم. امروز مولفه های قدرت نظام اسلامی به اندازه ای است که دشمنان را به هراس و سردرگمی کشانده است.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: همین وحدت و انسجام اقوام و عشایر ایرانی به زودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل را از پا در خواهد آورد.

این فرمانده نظامی تصریح کرد: امروز در عراق و سوریه سردمدار مبارزه با تروریسم و دشمنان دین مردم مسلمنان این کشورها هستند و ایران نیز همواره در کنار آنها بوده است. به مدد خداوند متعال این ایستادگی و مقاومت معبر قدس را باز خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه