سالاری در بازدید از بیمارستان رسول اکرم رشت تشریح کرد:

تمامی خدمات درمانی مربوط به کرونا رایگان است/ ۱۲.۶هزار میلیارد تومان مطالبات وزارت بهداشت پرداخت شد

“مصطفی سالاری” مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت جزییات پرداخت مطالبات وزارت بهداشت و مراکز غیردولتی توسط تأمین اجتماعی را تشریح کرد.

تمامی خدمات درمانی مربوط به کرونا رایگان است/ ۱۲.۶هزار میلیارد تومان مطالبات وزارت بهداشت پرداخت شد

به گزارش ۸دی، “مصطفی سالاری” مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شامگاه شنبه در عیادت از بیماران کرونایی بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت با تشریح جزئیات پرداخت مطالبات وزارت بهداشت و مراکز غیردولتی، اظهار کرد: به بیمه شدگان سازمان که حدود ۴۳ میلیون نفر هستند، دو نوع خدمات درمانی ارائه می کنیم؛ یکی خدماتیست که مستقیم ارائه می کنیم مثل بیمارستان ها و مراکز درمانی ملکی که ۷۷ بیمارستان داریم و بیش از ۳۰۰ مرکز درمانی در سراسر کشور و از روز اول اعلام کردیم که همکاری کامل و بدون قید و شرط و تبعیت کامل از دانشگاه علوم پزشکی در بحث کرونا داشته باشند و دیگر ؛ موضوع خرید خدمات است که از همه مراکز درمانی انجام می شود.

وی ادامه داد: در مراکز ملکی این طور نبود که صرفا بیمه شدگان این سازمان را سرویس دهیم بلکه خدمات درمانی برای عموم ملت و ۱۰۰ درصد رایگان بود از جمله بیمارستان رسول اکرم رشت.

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: یکی از کارهایی که از قبل برنامه ریزی کرده بودیم ؛ بحث پرداخت مطالبات وزارت بهداشت بود؛ تقریبا از تیرماه سال گذشته که حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان بنا به اعلام وزارت بهداشت به بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاهی بدهکاری داشتیم که با احتساب هزینه کرد جاری ماهیانه در پایان اسفند ماه مبلغ  ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت شد و به ای ترتیب همه مطالبات رسیدگی شده دانشگاه های علوم پزشکی را که مورد تاکید رییس جمهور محترم نیز بود، به صورت نقد و اسناد خزانه تسویه کردیم.

وی با اشاره به تاکیدات رییس جمهور محترم بر انجام این امر مهم افزود: از حمایت دکتر شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهی دکتر نوبخت و همکارانشان در سازمان برنامه و بودجه و دکتر دژپسند و همکارانشان در وزارت اقتصاد و دارایی در انجام این فرآیند قدردانی می‌نمایم.

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در سال ۹۸ با تلاش همکاران سازمان سرعت بیشتری در پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد غیردولتی سراسر کشور صورت گرفت که با استفاده از منابع داخلی سازمان مبلغی حدود ۱۰هزار میلیارد تومان تا پایان سال ۹۸ از این بابت ۹۸ پرداخت شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: مجموع این اقدامات موجب ارتقا اعتبار دفترچه‌های درمانی بیش از ۴۳ میلیون بیمه شده سازمان خواهد داشت و با تقویت توان مالی این مجموعه ها موجب بهبود خدمت رسانی آنها به عموم مردم خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اولین برنامه عمومی خود در سال جدید در بازدید از بیمارستان رسول اکرم، گفت: فعالیت کادر درمانی، اداری و خدماتی کشور در این شرایط معنایی جز ایثار و خدمت فداکارانه ندارد و باید ضمن قدردانی از آنها، شرایط را برای فعالیت تسهیل و مشکلاتشان را کاهش دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه