منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم در گفتگو با ۸دی:

مسئولین از هرگونه انحراف در محقق شدن شعار سال پرهیز کنند/ با تمام قوا در جهت “جهش تولید” تلاش می کنم

منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم، گفت: بر همه ما لازم است تا با تمام توان و بسیج امکانات برای دستیابی به نتیجه مطلوب از افق راه آینده کشور که رهبر معظم انقلاب ترسیم نمودند تبعیت کنیم.

مسئولین از هرگونه انحراف در محقق شدن شعار سال پرهیز کنند/ با تمام قوا در جهت “جهش تولید” تلاش می کنم

محمدرضا احمدی منتخب مردم رشت در مجلس در گفتگو با  ۸دی، با تبریک عیدنوروز، اظهار کرد: در این بهار فرخنده، یاد و خاطرات شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت و شهدای سلامت را گرامی می دارم.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ شاهد اتفاقاتی در سطح کشور و جهان بودیم، ازجمله شهادت سردار محبوب دلهای مردم ایران و جهان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که غمی بزرگ و اندوهی دردناک بوده است.

منتخب مردم رشت در مجلس افزود: جوانان کشور عزیزمان و جبهه مقاومت در ادامه آن چنان خروشیدند و همه “حاج قاسم” شدند که دشمن خبیث حیرت زده ماند و با ضربه سیلی در پایگاه عین الاسد و ترس از انتقام سخت، بر اندام خود لرزید ولیکن نتوانست عکس العملی انجام دهد.

احمدی با بیان اینکه شقی ترین دولت، با حمله ناجوانمردانه تروریستی در داخل حاکمیت کشور عراق و با شهادت سرداران رشید اسلام، ماهیت پوشالی خود را برای عالم آشکار ساخت، گفت: ان شاءالله کسانی که از مذاکره با این شیطان بزرگ سخن می گفتند متوجه شوند که دولت یاغی آمریکای خبیث قابل اعتماد نبوده و نیست.

وی در ادامه با اشاره به عنوان سال جدید، گفت: رهبر معظم انقلاب سال ۹۹ را “سال جهش تولید” نامگذاری فرمودند و یکی از مشکلات اساسی مردم و جوانان عزیز، اشتغال و معیشت مردم است. چقدر زیبا و به جا رهبر معظم انقلاب، نجات جامعه و رهایی از مشکلات فعلی را با تقویت بنیه اقتصادی و تولیدات داخلی توصیه کردند.

جهش تولید یعنی تقویت اقتصاد داخلی و رونق بخشیدن به صادرات  کشور

احمدی با تأکید بر اینکه جهش تولید یعنی تقویت اقتصاد داخلی و رونق بخشیدن به صادرات  کشور، بیان کرد: جهش تولید یعنی در مقابل تحریم های ظالمانه غرب و آمریکای خبیث مقاومت کردن و آن را بی اثر نمودن.

منتخب مردم رشت گام برداشتن در مسیر پیشرفت های اقتصادی و به خود کفایی رسیدن در بسیاری از موضوعات تولیدی تأکید و گفت: بر همه ما لازم است تا با تمام توان و بسیج امکانات برای دستیابی به نتیجه مطلوب از افق راه آینده کشور که رهبر معظم انقلاب ترسیم نمودند تبعیت نمائیم.

وی افزود: بنده به عنوان خادم منتخب مردم رشت در مجلس اعلام می کنم با تمام قوا برای تحقق شعار سال در جهت “جهش تولید” تلاش و حسب الامر رهبر انقلاب را در صدر و نصب العین اقداماتم قرار خواهم داد زیرا ایمان دارم که هر اندازه در این مسیر گامی بلند برداشته شود به همان اندازه در اقتصاد، اشتغال جوانان و توسعه زیر ساخت ها موفق خواهیم بود.

از هرگونه سخنان تفرقه انگیز و انحراف در شعار سال پرهیز شود

وی تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال به مسئولین  محترم کشور نیز اعلام می کنم که ترسیم نقشه راه آینده نظام را فقط از رهبر معظم انقلاب خواهیم شنید فلذا از هرگونه سخنان تفرقه انگیز و انحراف در شعار سال پرهیز کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه