نامه بدون سلام خاتمی به سبک رفسنجانی + عکس

سران فتنه (خاتمی، موسوی، کروبی) تاکنون با عطوفت اسلامی نظام روبرو شده و برگزاری دادگاه و اجرای حکم مفسد فی الارض آنان که اعدام است، به تاخیر افتاده است.

نامه بدون سلام خاتمی به سبک رفسنجانی + عکس

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خیبر آنلاین، نامه عوامفریبانه یکی از سران فتنه به امام خامنه ای و آرزوی عافیت و دوام عمر برای ولی امر مسلمین با حاشیه هایی همراه بوده است.

از جمله حاشیه های مطرح شده درباره نامه منتشره توسط محمد خاتمی، درخواست وی برای ملاقات با امام خامنه ای بود که ظاهرا با این درخواست مخالفت شده است.

یکی از حاشیه های دیگر این نامه، نگارش آن به سبک نامه معروف و جنجالی هاشمی رفسنجانی به ولی امر مسلمین است به طوری که نامه خاتمی نیز بدون “سلام” نوشته شده است.

این قبیل نامه نگاری از سوی سران فتنه نشان دهنده ادب نداشته آنهاست و نمی توان این اقدام را سهوی دانست چراکه نگارش نامه برای عالیترین مقام در امت اسلامی، چارچوب و قواعد خود دارد که متاسفانه پادوهای اسراییل و آمریکا در کشور در برابر آن از قاعده مستثنی هستند.

index
همچنین انتشار آن در شبکه مجازی اینستاگرام و مسایلی از این دست همه و همه نشان دهنده این است که سران فتنه برای بازگشت به نظام و میان مردم لحظه شماری می کنند اما با گستاخی حاضر نیستند به جرم های آشکار خود علیه ملت و انقلاب اعتراف نمایند.

خاتمی که بیش از یکسال است دیپلماسی نامه و حضور در گعده های چندنفره را جهت حضور در تیتر رسانه ها و بازگشت به قدرت انتخاب کرده، تاکنون پیرامون ظلم بزرگی که همراه با دیگر سران فتنه علیه نظام مرتکب شده، اعلام نظر صریح نداشته است.

طبق نظر رییس قوه قضاییه که سران فتنه را مجرم قطعی دانسته و نیز، حقوقدانان بسیاری که حکم آنان را مفسد فی الارض اعلام کرده اند، سران فتنه (خاتمی، موسوی، کروبی) تاکنون با عطوفت اسلامی نظام روبرو شده و برگزاری دادگاه و اجرای حکم مفسد فی الارض آنان که اعدام است، به تاخیر افتاده است.

بنابراین به خاتمی پیشنهاد می شود به جای دست و پا زدن های اضافی، به همان نامه نگاری پیرامون شهر موش ها و… ادامه دهد و در نقش “آقای دوربینی اصلاحات” به گعده های چندنفری سر بزند چون در وجود او و دیگر سران فتنه، قدرت و شجاعت پذیرش جفا و اشتباه و توبه درگاه الهی و عذرخواهی از نظام و مردم وجود ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید سجاد
خف میدونی یعنی چه خاتمی؟؟
در حاشیه