عضو شورای شهر فومن: با خبرنگار خاطی شخصاً برخورد خواهم کرد!

دو عضو کهنه کار شورای اسلامی شهر فومن در میان صحبت های خود با انتقاد از عملکرد این هفته نامه از خبرنگار آن خواستند تا گزینشی عمل نکند و تمام صحبت های گفته شده را در متن گزارشات درج کند.

عضو شورای شهر فومن: با خبرنگار خاطی شخصاً برخورد خواهم کرد!

به گزارش ۸دی نیوز، دو عضو کهنه کار شورای اسلامی شهر فومن در میان صحبت های خود با انتقاد از عملکرد این هفته نامه از خبرنگار آن خواستند تا گزینشی عمل نکند و تمام صحبت های گفته شده را در متن گزارشات درج کند.

بر همین اساس در ابتدا فرامرز ولی زاده گله مندی خود را از هفته نامه ۴دی بیان کرد و گفت : بنده سی سال است که در همین حوزه فعالیت دارم و اگر قرار باشد اینگونه صحبت های بنده را منعکس کنند ، اصلا گفته های بنده را درج نکنند بهتر است.

ولی زاده ادامه داد : در جلسه انتخاب پیش از هیات مدیره بنده ۸ مورد را مطرح کردم که آقایون فقط مسئله مربوط به سد معبر را منتشر کردند.

در ادامه این صحبت ها زهرا نظری عضو همیشه منتقد شورای شهر عَلم انتقاد از این هفته نامه را به دست گرفت و گفت : بنده نیز از هفته نامه ۴دی گله دارم و این گله را به مدیر مسئول این هفته نامه انتقال دادم.

زهرا نظری گفت : در واقع یک هفته نامه باید سعی کند بی طرفانه و بدون هیچ گونه دخل تصرفی هرچیزی که میشنود را در گزارش خبری خود درج کند و وظیفه ندارد که تشخیص دهد کجای صحبت های ما حاشیه است یا نیست.

مسئول ستاد مهدی کروبی در فومن در پایان صحبت های خود با لحنی تند خطاب به خبرنگار این هفته نامه گفت : اگر در آینده بازهم به این شکل اخبار نوشته شود بنده با نویسنده آن خبر برخورد خواهم کرد!!

همچنین علیرضا علیدوست رئیس جدید شورای شهر فومن در همین رابطه به ذکر یک جمله بسنده کرد و گفت : شورای دوره چهارم خبرنگاران را تهدید نمیداند بلکه آنها را فرصت میداند.

اما تهدیدی که خانوم نظری علیه خبرنگار این هفته نامه مطرح کرد نشان از چیست؟ چرا ما خبرنگاران باید در جلسه شورای شهر اینگونه تهدید شویم؟

بهجت نیوز مدافع هیچ یک از جراید نیست که بخواهد برای آنها سینه چاک کند ؛ اما این طرز رفتار و تهدید خبرنگاران از طرف این عضو شورای شهر برای ما واقعا جای تعجب داشت!

خبرنگار این هفته نامه هیچ وقت جلسات ۵ ساعته شورای اسلامی شهر فومن را که اکثر اوقات همزمان با اذان مغرب و عشاء به طول می انجامد به صورت خلاف و دروغ برنگردانده بود بلکه فقط مطالب اعضاء را به صورت خلاصه وار و کلیدی نوشته بود.

این کاری است که همه خبرنگاران و روزنامه نگاران در استان ؛ کشور و حتی دنیا انجام میدهند. برای مثال در جلسه شورای شهر رشت ۱۵ عضو میخواهند نطق داشته باشند اما قرار نیست سایت های خبری و هفته نامه ها همه صحبت های هر ۱۵ عضو این شورا را درج کنند!

لازم بذکر است خبرنگاران در حالی هر هفته بدون هیچ چشم داشتی به اطلاع رسانی و انعکاس اخبار شورا میپردازند که این وظیفه برعهده روابط عمومی این اداره است که مو به مو صحبت های تک تک اعضاء را منتشر کند.

همچنین در همین رابطه سوالی در نظرسنجی جدید سایت مطرح شده است که میتوانید نظر خود را در آن انتخاب و درج کنید.

در پایان امیدواریم اعضاء شورا به جای تهدید خبرنگاران در جلسات شورا ؛ رویه دیگری را پیش رو بگیرند و به حل مشکلات مردم بپردازند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه