مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از فرماندهان نیروی انتظامی محدوده منطقه تقدیر کرد

مدیرعامل این سازمان در آستانه هفته نیروی انتظامی بااهداء لوح تقدیر، از زحمات و تلاشهای فرماندهان نیروی انتظامی مستقر در محدوده این منطقه تقدیر بعمل آورد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از فرماندهان نیروی انتظامی محدوده منطقه تقدیر کرد

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در آستانه هفته نیروی انتظامی بااهداء لوح تقدیر، از زحمات و تلاشهای فرماندهان نیروی انتظامی مستقر در محدوده این منطقه تقدیر بعمل آورد.

Capture

مسرور با تصریح بر نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت به عنوان اولین پیش نیاز هر گونه فعالیت اقتصادی و جذب سرمایه گذار، گفت: سرمایه و امنیت لازم و ملزوم یکدیگرند و نمی توان سرمایه را بدون امنیت درک کرد و صاحبان سرمایه در طول تاریخ از طرفداران جدی امنیت بوده و سرمایه خود را از مناطق ناامن به محیط امن و آرام انتقال می دادند،با عنایت به اینکه مهمترین وظیفه نیروی انتظامی تأمین امنیت در جامعه است، برقراری امنیت لازم توسط نیروی انتظامی بر توسعه سرمایه گذاری و رشد کشور تأثیر مستقیمی دارد.

وی افزود: با وجود همکاری و همراهی همه جانبه نیروی انتظامی درعرصه هایی چون تأمین امنیت به اتباع خارجی و امور مربوط به پلاک گذاری خودرو منطقه، شاهد تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی می باشیم.

 در لوح تقدیر سازمان منطقه آزاد انزلی که به امضاء رضا مسرور درآمده، با اعلام اینکه پلیس همواره محل اتکای مردم برای ایجاد امنیت و آرامش روانی در زندگی مردم است، تصریح شده؛ بی شک سرمایه گذاری و توسعه هم جانبه  نیز در سایه این امنیت که بر دوش شما نهاده شده است، ایجاد می گردد.

در ادامه این تقدیرنامه آمده؛ لذا به پاس حضور ایثارگرانه شما در پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی ، مسئولیت پذیری و اجرای وظایف، هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی و همکارانتان تبریک عرض می نمایم.

 گفتنی است سرهنگ عشقی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی، ستوان صدیقی فرماندهی انتظامی بخش خشکبیجار، سروان جلالی فرماندهی انتظامی بخش خمام، سرگرد علیزاده فرمانده پلیس راه محور رشت-انزلی، سروان هادیپور فرماندهی پاسگاه حسن رود و سرگرد خوش خلقت رئیس اداره مهاجرت و اتباع خارجی فرماندهی انتظامی استان گیلان، در حضور حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه