تمام قد برای معلم، برپا/ دلجویی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از معلم وظیفه‌شناس گیلانی

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان گفت: انجمن اسلامی که مدال پرچمداری تکریم از معلمان را بر سینه دارد، بر خود وظیفه می داند از مقام شامخ معلم آستارایی تجلیل و از ایشان دلجویی نماید.

تمام قد برای معلم، برپا/ دلجویی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از معلم وظیفه‌شناس گیلانی

به گزارش ۸دی، در پی انتشار ویدوئی از یک معلم آستارایی و اشتباه در تلفظ کلمه «آنلاین» توسط این معلم وظیفه‌شناس گیلانی در فضای مجازی حین تدریس به دانش‌آموزان، که سوژه برخی کاربران فضای مجازی قرار گرفت، محمد لطیفی “مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان” طی نامه ای از این معلم تجلیل و دلجویی کرد.

متن نامه بدین شرح می باشد:

ن و القلم
معلمی شغل انبیاست.
معلم امانتداری است که انسان امانت اوست.
معلم چراغ هدایت است.
و صدها بیان دیگر که حتی گوشه ای از عشق و محبت به جایگاه معلم را نمی تواند توصیف کند.

چه صحنه های زیبایی است… در این روزهای سخت بسیاری در صحنه خدمت رسانی بوده و در تلاشند تا باری از دوش هم میهنان خود بردارند.

شخصی در نقش پزشک و پرستار در خط مقدم، دیگری در قامت نیروی جهادی در هر جایی که نیاز و ضرورت باشد، آن دیگری در قامت نیروی امنیتی، فردی هم در لباس رسانه پاک و صادق و بازهم آن یکی…
همه و همه یک هدف را دنبال می کنند و آن پیروزی در این جنگ است تا گامی دیگر برای ساخت ایران قوی برداشته شود.

در این میان و میدان مبارزه، گروهی هم برای بعد از پیروزی در این جنگ نفسگیر برنامه ریزی می کنند و با عشق تمام نشدنی از طریق امواج، کلاس های درس را از تعطیلی نجات داده و به تربیت آینده سازان این مرز و بوم مشغولند.

اما چندی پیش شخصی از این گروه خستگی ناپذیر با ۴۷ سال سابقه عشق ورزی در عرصه تعلیم و تربیت، در تدریس برخطش دچار یک اشتباه لفظی شد و در پی آن عده ای که الفبای زندگی را از امثال این مشعل فروزان و معلم عزیز آموخته اند، غافلانه به استهزاء پرداختند.

سرکار خانم صفایی؛

اینجانب به نمایندگی از اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان که مدال با ارزش “پرچمداری تکریم معلمان” را بر سینه دارند، بدینوسیله این تعهد خدمت دلسوزانه تان را ارج نهاده و ضمن دلجویی از محضرتان، به احترام شما می ایستم و می گویم: ” دانش آموزان؛ تمام قد برای معلم، برپا”

محمد لطیفی
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه