توهین یکی از نمایندگان گیلان به مادر شهیدی که به نشانه اعتراض در دفتر وی حاضر شده بود

مادر یکی از شهدا با حضور در دفتر یکی از نمایندگان گیلان به دلیل انحراف از آرمان ها و راه امام (ره) و شهدا خواستار پس گرفتن عکس فرزند شهید خود از وی می شود که البته این عکس شهید به خواسته این نماینده مجلس در آغازین روزهای کاری به وی اهدا شده بود.

توهین یکی از نمایندگان گیلان به مادر شهیدی که به نشانه اعتراض در دفتر وی حاضر شده بود

به گزارش ۸دی نیوز، ماجرا از این قرار است که مادر یکی از شهدای گلگون کفن استان گیلان با حضور در دفتر یکی از نمایندگان گیلان به دلیل انحراف از آرمان ها و راه امام (ره) و شهدا خواستار پس گرفتن عکس فرزند شهید خود از وی می شود که البته این عکس شهید به خواسته این نماینده مجلس در آغازین روزهای کاری به وی اهدا شده بود.

به گفته یکی از نزدیکان این مادر شهید بزرگوار و گلگون کفن ،این نماینده مجلس درابتدای نمایندگی خود ادعای نزدیکی(برادری) با این شهید بزرگوار را داشت و به همین علت و برای حفظ نام و یاد این شهید بزرگ پس از انتخاب وی در سال ۹۰ ، تمثالی از این شهید را برای نصب در دفتر به وی اهدا نمودند.

اما پس از گذشت ۲ سال اندی از مدت نمایندگی وی و با توجه به اینکه مادر این شهید شاهد انحراف و عدم پایبندی این نماینده مجلس به آرمان های شهدا و رهبر معظم انقلاب و مردم می شود که بلافاصله به دفتر این نماینده مراجعه و خواستار بازپس گیری تمثال فرزند شهیدش می شود.

مادر شهید در اقدامی انقلابی در دفتر وی حاضر شده و با بیان اینکه شما با این وضعیت نمی توانی خود را به شهیدان وصل کنید ، عکس فرزندش را از دفتر برداشته که در هنگام خروج از دفتر با توهین های رکیک این نماینده روبرو می شود که در این حین مادر شهید دچار تالمات شدید روحی می شود که در این لحظه این نماینده با لحنی رکیک و تامل برانگیز خطاب به این مادر شهید می گوید: اگر ده نفر مثل تو هم در دفتر من بمیرند برای من مهم نیست.

در ادامه این نماینده مجلس خواهان پرداخت یکصد هزار تومان بابت هزینه قاب عکس این شهید از سوی مادر شهید می شود که مادر این شهید بزرگوار با بازکردن کیف خود که تنها ۲۵ هزار تومان در آن بود به نماینده مجلس می دهد تا هر چه سریعتر دفتر وی را ترک کند که در همین حین این نماینده در کمال بی شرمی این پول را دریافت می کند و خطاب به مادر شهید می گوید: اگر من این پول ها را نگیرم نمی توانم زندگی خود را اداره کنم و دفترم هزینه دارد.

این نماینده مجلس باید بداند که به فرموده امام خمینی (ره) خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

جناب آقای نماینده ما تا زنده هستیم راه امام و شهدا را ادامه می‌دهیم. اگر شهدا نبودند الان در مجلسی که مزین به نام و یاد شهیدان است نبودید و این را بدانید که ما هر چه داریم به برکت امام راحل،شهدای گرانقدر و ولایت مطلقه فقیه است.

لازم است اعضا کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ضمن رسیدگی به این تخلف و توهین آشکار این نماینده مجلس از طرف این نماینده مادر این شهید بزرگوار را مورد تفقد و دلجویی قرار دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید سجاد
اسم نماینده رو ببرید تا مردم بشناسند...
02
اگر این خبر واقعیت داشته باشد بدبخت برو با مشکلات بجنگ مادران همه برکت اند چه برسه مادر شهید که نور مجالس و محافل ما هستند اون خون پسرش میلیاردها می ارزد بعد تو پول قاب را می گیری ؟؟؟؟؟؟؟ زمانی که شهدا در مقابل تیر سینه سپر کردند و مردانه ایستادند شما کجا بودی؟؟؟؟؟ گرچه احتمالا شم آن زمان از ترس امتحان فردا و نمره 20 نشدن دلتان شورمیزد..... که الان شدید استاد دانشگاه و شهدا شده اند اضافه
میثم از تالش
چرا اسم این نماینده محترم رو منتشر نمی کنید تا جوانان بسیجی به آن آقای محترم نشان دهند که توهین به مادر عزیز یک شهید یعنی چه این خبر رو که خوندم یاد وصیت شهید باکری افتادم که فرموده:زمانی فرا می رسد . که جنگ تمام می شود و رزمندگان به سه قسمت تقسیم می شوند 1 _ دسته ای به مخالفت با گذشته خود بر می خیزند و از گذشته خود پشیمان می شوند. 2 _ دسته ای راه بی تفاوتی را بر می گزینند و در زندگی مادی غرق می شوند و همه چیز را فراموش می کنند . 3 _ دسته سوم به گذشته خود وفادار می مانند و احساس مسولیت می کنند که از شدت مصایب و غصه ها دق خواهند کرد . پس از خدا بخواهید که با وصال شهادت از عواقب زندگی بعد از جنگ در امان بمانید ، چون عاقبت دو دسته اول ختم به خیر نخواهد شد و جزء دسته سوم ماندن بسیار سخت و دشوار خواهد بود . (شهیدمعظم مهدی باکری)
ارزش ها
خوش به حال شما انگار ایشون نعوذ به الله امام زاده است کسی جرات حرف به ایشان را ندارد البته حق هم دارد وقتی از خوش آـیه و ارزشی رشت شکایت میکند و به جرم نقد در حالی بدترین پرده دری ها توسط ایشان و نزدیکان ایشان صورت میگیرد ولی [...] خاموش است [...] خاموش است ارزشی ها خاموشند چرا آقایان مگر شما ادعا ولایت و حسینی بودن ندارید خوب بعد ترس شکایت شما را هم محافظه کار کرده است؟ ارزشی ها عرصه بر این آفات نظام تنگ کنید که اگر الان ریشه این فتنه زده نشود روزی ریشه هر بچه ارزشی را در رشت استان و کشور آقایان میزنند ایشان اصلا باید دادگاهی شود و قبل از دوران نمایندگی در دادگاه علنی به تخلفات شدید مالی ، ایجاد نفاق در جامعه، رواج پدیده دروغ در روز روشن، بی احترامی به تمام ارزش ها و حمایت گسترده از فاسدین در فتنه و اخلاق و مالی رسیدگی و زندانی شود شورای نگهبان تو هم محافظه کاری با این برخوردات انتظار احترام از سوی ارزشی هارو نداشته باش
چرا کامنتم رو نذاشتی
خوب یا خبر نذار یا اگه میذاری جرات چاپ نظرات رو هم داشته باش نترس دیگه اون نماینده از تو شکایت نمیکنه اینقدر همه سکوت کردند امروز به خودش اجازه میده به مادر شهید هتاکی کنه. فردا بدتر هم میشه ارزشی ها بیان جلو بعد نگن چرا اینطور شد؟
میثم
ما منتظریم که شما اسم این مردک رو منتشر کنیداااااااا
اکبر
سلام. یک نماینده بود بنام خاک. خاک بر سر.. گفته بود: چرا امام (ر) حکم اعدام سلمان رشدی را صادر کرده؟ بعد در رشت راهپیمایی شد که خاک تو را می کشیم. خاک به سرت می ریزیم. حالا هم اگر این نماینده نام دارد بگویید . مگر اینکه می ترسید یا دروغ می گویید
خشمگین
اسم نماینده بگین تا [...]
عاشق امام و ولايت
رئيس محترم هيات نظارت بر انتخابات گيلان از شما انتظار داريم اين شخص هتاك را كه به خانواده محترم شهدا كه چشم و چراغ اين مملكت هستند را دوباره تاييد صلاحيت نكنيد زيرا شما هم بايد در پيشگاه خداوند و شهدا پاسخگو باشد. طبق بررسي هاي انجام شده اين شخص يكي از نمايندگان غرب گيلان است جهت اطلاع........
مهدیه
حماقت از این بالاتر، بعد دنیال این باشن که این طرف و اون طرفشون رو بزارن مدیر..... تو استان
حسن آقا
چرا همه گیج شدن انگار میخوان معادله چند مجهولی حل کنن فقط یه نماینده داریم که از خون شهدا و خانواده شهید و ایثار گران نان میخورد هر کی گفت کیه جایزه داره. جایزه هم عینک آقای نماینده. بازم بگم؟ شاکی از هر صدای منتقد خود.
هادی در پاسخ به حسن آقا
جوک های تو خنده هم نداره.اسمت رو هم گذاشتی آقا!اون کسی رو که تو توهم زدی نیست بی دین. یکی از نماینده های [...] گیلانه.
علی در پاسخ به حسن آقا
[...] اقا با اینجور تهمت ها بزرگ نمیشی عزیزم.
مسعود
باید این کارها انجام شود : نام و نام خانوادگی این نماینده اعلام شود. همچنین بگویید از کدام حوزه انتخابی است . عکس او پخش شود آدرس محل کار و محل زندگی و تعداد فرزندان و زن و بچه او در اسرع وقت اعلام شود تا خودمان بچه حزب اللهی ها در اسرع وقت قبر این نماینده را بکنیم و داغش را بر دل خانواده اش بگذاریم والسلام
میلاد
متاسفم ازینکه می ترسید اسمشو بیارین..اگه شهدا و خون شهدا مهم هستن پس نظر بنده رو بدون ترس تایید کنین.اسم این نماینده[........] نماینده ی بی کفایت شهرستان [..........] می باشد.که با بی شرمی تمام همچین عملی را مرتکب شده است.امیدوارم این فرد به سرای کار خودش برسه.
در حاشیه