اخذ زیرمیزی علنی یکی از شهرداران گیلان؟!/ «خبری» که زود آمد و زود رفت!

اگر چه اینگونه انتصابات در گذشته برای ۲تن از معاونین استانداری اتفاق افتادو تازگی ندارد ولی یه پیشنهاد به جناب آقای استاندار داریم که لااقل فایل رد صلاحیت شده ها را از شورای محترم نگهبان بگیرند تا…

اخذ زیرمیزی علنی یکی از شهرداران گیلان؟!/ «خبری» که زود آمد و زود رفت!

به گزارش ۸دی نیوز، بسته شنیده های احرار گیل منتشر شد:

شانزدهمین بسته هفتگی شنیده های احرارگیل که سه شنبه ها منتشرمیشه، در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ محور اصلی اش را به چند تا خبر از برنامه های آن اختصاص داده ، از رونمایی از یه مستند گزارشی ویژه اولین «مردان گیل» که در سرپل ذهاب ساخته شده تا تاخیر اعلام ویژه برنامه های دفاع مقدس در گیلان و…

 


images (2)

نشست نهایی  هفته دفاع  گیلان، تحت تاثیرحاشیه ها؟!

از شنیده های ما این است که مسئولین استانی دولت تدبیر و امید تنها چند روز مانده تا آغاز هفته دفاع مقدس هنوز نشست نهایی خود برای بستن و اعلام ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را برگزارنکردند و قراراست اگرموفق به برگزاری آخرین نشست شدند و برنامه ها نهایی شد؛ موضوع در بیت حضرت آیت الله قربانی اعلام عمومی شود.!

بهرحال برای آقای معاون استاندار شادی اخذ موافقت وزیرکشور و آوردن رفیق جون جونی! و همرزم و همگروه و البته از تاریخ مصرف گذشته برای فرمانداری لاهیجان کم اشتها آورنسیت که آدم نخواد چند مدتی را در شعفش صرف کند و…


download

وزیر فرهنگ و ارشاد «دولت دهم» به گیلان می آید

شنیدیم به منظور شرکت در برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان رودسر وسخنرانی در یادواره شهدای منطقه ی احمد آباد ،حسین آباد و للرود و… این شهرستان ،  جمعه چهارم مهر؛ جناب آقای دکترحسینی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گیلان سفرخواهند کرد.


9304

پازل انتصاباتی معاون سیاسی استاندار با انتصاب فرماندار رد صلاحیت شده تکمیل شد؟

خب معلوم است که یکی از وظایف فرمانداران برگزاری شایسته انتخابات در حوزه های انتخابیه است و معمولاً استانداران هم تلاش می کنن درآستانه برگزاری انتخابات از باتجربه ها استفاده کنن تا از نفوذ و تجربه آنان برای هرچه شایسته تربرگزارکردن انتخابات بهره بگیرند…

ولی نمی دانیم چرا در ماجرای انتصاب فرماندار جدید در شهرستان حساس و سیاسی لاهیجان این مهم ( تجربه) رعایت نشد و پازل این انتصاب ضمن رونق بخشی به واژه ی مهمه ی خواهرزادگی (به به؛ دایی جان ها چه می کنن ؟! آنهم از نوع حضرت آیت الله اش! که اگر نبود خواهرزادگی عمراً کسی بتونه با داشتن پرونده ای به این سنگینی !! از دست برخی بیوت معنوی ، آنهم در لاهیجان در بره!! ، عمراً) تجربه را کاملاًبه فراموشی سپرد.

خب آقای استاندار! این آقا که امتحان خود را در دولت اصلاحات درماجرای امضای نامه اعتراضی به شورای محترم نگهبان پس داه بود! این تجربه کافی نبود ؟! (رجوع شود به صفحه ی دوم روزنامه گیلان امروز در مورخه ی ۲۳/۱۰/۸۲ به شماره ی ۸۹۱)

آیا این تجربه کافی نبود که ایشان «همچون معاون سیاسی جنابعالی » برای شورای محترم نگهبان نوشت و امضاءکرد که من انتخابات برگزارنمی کنم و اعتراض دارم ؟! ایشان آمده اند انتخابات برگزارکنند…

آقای استاندار آیا اینگونه انتصابات دربرابربرنامه های نظام ، نظامی که خونبهای چندصد هزارشهید است ، ایستادن نیست؟ به اینگونه افراد ازرده خارج و رد صلاحیت شده و در برابر شورای نگهبان نظام اسلامی مان ایستاده ؛ مدال داده میشود؟!

اگر چه اینگونه انتصابات (افرادی که نامه اعتراضی را امضاءکردند) در گذشته برای ۲تن از معاونین استانداری اتفاق افتادو تازگی ندارد ولی یه پیشنهاد به جناب آقای استاندار داریم که لااقل فایل رد صلاحیت شده ها را از شورای محترم نگهبان بگیرند تا خدای نا کرده در انتصابات وقت هدر نره و دوستان به مشکل برنخورند!


IMAGE634135019228125000

رونمایی از فیلم مستند گزارشی «مردان گیل» در هفته دفاع مقدس

شنیدیم فیلم «مستند گزارشی» اولین مردان مرد یا همان «مردان گیل» که شناسنامه اولین حضور گیل مردان و گیل زنان در دفاع مقدس است از حدود یک سال پیش توسط کانون بازنشستگان سپاه قدس گیلان آغاز واخیراً به اتمام رسید در روز جهارشنبه ۲مهر در سالن شهدای سپاه قدس در پل عراق رشت( هفته دفاع مقدس) رونمایی می شود.

این مستندگزارشی با حضور رزمندگان اولیه گیلان در سرپل ذهاب ، بهارامسال در این شهرستان ومناطق عملیاتی آن از جمله :بازی دراز ، کورموش، اطراف دالاهو، سراب گرم ، پل داد ش خان (محل شهادت شهدای گیلان ) پادگان ابوذرو… تهیه شده است.

یادآوری: غیورمردان گیلانی اولین هایی بودند که در اولین روزآغاز تجاوزارتش بعث عراق خودرا مهیای دفاع از مقدسات اسلام عزیز کرده و در اول مهرسال ۵۹ به منطقه عمومی شهرستان سرپل ذهاب اعزام شدن تا از سقوط شهر جلوگیری کنند و در روز سیزده مهر ۱۳۵۹دوازده شهید (زیر پل داداش خان و…) تقدیم آرمانهای انقلاب اسلامی کردندکه میدان شهرداری شهرستان رشت مرکزاستان گیلان از بعد شهادت این عزیزان به میدان« شهدای ذهاب »تغییر نام یافت.


A woman's finger hovering over the delete key

«خبری» که زود آمد و زود رفت!

مصاحبه جنجالی ، فرافکنی و عاری از واقعیت یکی از نمایندگان با یک خبرگزاری ارزشی استان تعجب بسیاری از دلسوختگان رابرانگیخت .

تا عصر مشغول نوشتن پاسخ به این مصاحبه عاری از واقعیت بودم براش سه صفحه و نیم مستند جمع آوری کرده بودم برای تکمیل مستند مطلب نوشته هایم برگشتم به صفحه مورد نظرم در خبرگزاری ؛ که متوجه شدم خبر نایاب است!!

خبر عاری از واقعیت این بود:

امسال از هیچ سایت خبری در گیلان شکایت نکرده ام.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال از هیچ سایت خبری و رسانه ای در گیلان شکایت نکرده ام و هرگونه شایعه و هیاهو در این زمینه را تکذیب می …

بعد که رفتم دنبال اصل ماجرا با این تیتر مواجه شدم!

اشتباه در درخواست:

خبر مورد نظر شما یافت نشد.

تیتر مطلب ما هم این بود : جل الخالق از این همه چرخش!! / اندازه دروغ تا به کجاست؟!

فعلاً که خبر ازصفحه حذف شد ما هم گفتیم به مُرده (متنی که برداشته شده) لگد نزنیم بهتره !! البته فعلاً!

یادآوری:چهارشنبه ۸صبح ادامه دادگاه مدیر یکی از سایت های ارزشی شکایت شده است /رشت فلکه نیروی دریایی دادگستری..

——————————————————————————————————————————————–

635029130218180876

اخذ زیرمیزی علنی یکی از شهرداران گیلان؟!

آقا از مانشنیده بگیرید، یعنی این از نشنیده های ماست که طرف چند بارتا حالا زگ زده و اصرارداره که بگیم یکی از شهرداران گیلان علنی تقاضای (میلیونی) زیرمیزی میکنه! جالب که بدونید تقاضا هم برای خود است و هم برای یکی از اعضای شورا!!!

راست و دروغ این قصه و چیزهایی که گفته به گردن راوی …. ما اصلاًتایید نمی کنیم! اصلاً.اصلاً

تازه همه ی اون چیزهایی که ایشان اصرارداشت رو نگفتیما! که اگه بگیم واویلاست… فعلاً

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه