سیل بی دینی،جامعه را تهدید می کند/ نمی توانیم همه مسئولان را رجایی و باهنر کنیم

نمی‌توانیم همه مسوولان را رجایی و باهنر کنیم، چراکه امروز گرفتاری‌های جدیدی چون مسائل هسته‌یی و داعش داریم و امروز دولت درگیری‌های بسیاری دارد و آن‌طور که باید و شاید نمی‌تواند وظیفه خود را در قبال آموزش و پرورش انجام دهد.

سیل بی دینی،جامعه را تهدید می کند/ نمی توانیم همه مسئولان را رجایی و باهنر کنیم
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آریا رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) بار دیگر هشدار داد: سیل ایجاد بی‌دینی جامعه را تهدید می‌کند و روز به روز وسایل آسان‌تری برای نیل به این هدف در اختیار مردم قرار می‌گیرد. آیت‌الله مصباح همچنین تاکید کرد: «وضع دولت هر چه بد باشد به اندازه زمان شاه که نمی‌شود».
وی اظهار داشت: مبانی علوم انسانی ما بعد از سه دهه از انقلاب اسلامی ضد اسلام است و این نه تنها به پیشرفت دین کمکی نمی‌کند بلکه مردم را به سمت ضد دین شدن پیش می‌برد.
وی افزود: نمی‌توانیم همه مسوولان را رجایی و باهنر کنیم، چراکه امروز گرفتاری‌های جدیدی چون مسائل هسته‌یی و داعش داریم و امروز دولت درگیری‌های بسیاری دارد و آن‌طور که باید و شاید نمی‌تواند وظیفه خود را در قبال آموزش و پرورش انجام دهد.
وی تاکید کرد: «هر دولتی در کشور ما بر سر کار بیاید، قصد سامان دادن به مسائل اقتصادی را دارد. هرچند لازمه تشکیل نظام اسلامی، تامین مسائل اقتصادی جامعه است، اما باید توجه داشت که مهم‌ترین معضل و مساله در کشور ما، اقتصاد و مادیات نیست، بلکه همان هدفی است که به خاطر آن انقلاب شد.»
آیت‌الله مصباح یزدی افزود: «اگر قرار بود مشکل اصلی ما، اقتصاد و مادیات باشد، که در این صورت اگر انقلاب نمی‌کردیم، بهتر بود؛ چراکه در آن زمان نه تحریمی دامنگیر ملت ایران بود و نه مشکل انرژی هسته‌یی داشتیم و الان در وضعیت پیشرفته‌تری بودیم، زیرا از همان زمان قراردادهایی برای صنعت هسته‌یی منعقد شده و در حال اجرا بود.»

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه