هیچکس پاسخگوی قطع آب شرب لولمان نیست

شهردار لولمان با انتقاد از اداره آب و فاضلاب رشت گفت: هیچکس پاسخگوی قطع چهار روزه آب شرب مناطق رشت‌آباد و رودبارکی لولمان نیست.

هیچکس پاسخگوی قطع آب شرب لولمان نیست

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از سنگرما، مریم پاکزاد با بیان اینکه آب شرب مردم منطقه رشت‌آباد و رودبارکی بیش از چهار روز است که قطع شده است، اظهار کرد: فرسودگی و ترکیدگی لوله‌های برخی از نقاط این ۲ منطقه از حدود ۲ ماه پیش شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه در چهار روز اخیر کاملاً مردم از داشتن یک قطره آب شرب محروم شده‌اند، ادامه داد: در بازدیدی که از مناطق رشت‌آباد و رودبارکی انجام شد با صحنه‌های دلخراشی مواجه شدیم و جای تاسف دارد که بخشداری و اداره آب و فاضلاب رشت پاسخگو نیستند و برطرف شدن این معضل را برای رفع مسئولیت خود به عهده شهرداری می‌گذارند.

شهردار شهر لولمان از توابع شهرستان رشت تصریح کرد: برخی از شهروندان به دلیل کهولت سن و تعدادی دیگر نیز با داشتن نوزاد علاوه بر نداشتن آب شرب برای مصرف روزانه خود قادر به انجام کارهای اولیه نظافت، شست‌وشوی لوازم خانگی و استحمام نیز نیستند.

وی آبرسانی به مناطق مذکور را توسط تانکر عنوان کرد و گفت: در مراجعات متعدد به بخشداری، فرمانداری و به‌ویژه اداره آب و فاضلاب رشت کسی تاکنون پاسخگو نبوده و شهرداری لولمان را مسئول برطرف شدن این مشکل می‌دانند.

پاکزاد با بیان اینکه تاکنون شهرداری لولمان برای تجهیز برخی مناطق اقدام به خرید لوله و اتصالات اولیه کرده است، خاطرنشان کرد: شهردار همواره حامی و خدمتگزار مردم بوده اما اینکه برطرف شدن تمام مشکلات نظیر آب شرب نیز به‌ عهده شهرداری باشد امری غیرمنطقی است.

وی یادآور شد: منطقه رشت‌آباد و رودبارکی لولمان بیش از ۴۰۰ نفر جمعیت دارد که اکنون با مشکل قطعی آب به ویژه در فصل گرما مواجه هستند و با مشقت امورات زندگی را سپری می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه