در گفتگو با ۸دی مطرح شد:

احتمالات مدیرکل مدیریت بحران از علت استشمام بوی نامطبوع در شرق گیلان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته تاکنون به نتیجه ای دست پیدا نکرده ایم اما به احتمال زیاد منشأ آن می تواند اقداماتی که برای ضد عفونی نقاط استان برای مقابله با کرونا ویروس صورت می گیرد، باشد.

احتمالات مدیرکل مدیریت بحران از علت استشمام بوی نامطبوع در شرق گیلان

“رضا اسلامی” مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در گفتگو با خبرنگار  ۸دی،در خصوص منشأ استشمام بوی نامطبوع در هوای مه آلود شهرهای گیلان، اظهارکرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته تاکنون به نتیجه ای دست پیدا نکرده ایم.

وی تصریح کرد: به احتمال زیاد منشأ آن می تواند اقداماتی که برای ضد عفونی نقاط استان برای مقابله با کرونا ویروس صورت می گیرد، باشد اما این محلول ضدعفونی کننده از مواد تک فرمولی تهیه نشده و از فرمول های مختلف استفاده می شود و جای نگرانی نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: در دستگاه های اجرایی مختلف برای ضد عفونی کردن از فرمول های مختلف استفاده می کنند و جای نگرانی وجود ندارد.

اسلامی در خصوص مواد استفاده شده برای ضد عفونی کردن معابر و خیابان ها، افزود: برای ضد عفونی فقط از آب و کلر و وایتکس استفاده می کنند.

وی با تأکید به ماندن مردم در خانه تأکید کرد: مردم باید مراعات کنند چون حداقل باید یک ماه با این ویروس جنگید تا هوا گرم شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه