انس با قرآن نیاز به تفکر دارد/ حافظان قرآن سپر ما در مقابل دشمانان هستند

محسن زاده در مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی خواهران بسیجی در رشت گفت: اگر دشمن نتوانسته تاکنون موفق شود به لطف حاملان و حافظان قران است.

انس با قرآن نیاز به تفکر دارد/ حافظان قرآن سپر ما در مقابل دشمانان هستند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام  محمد علی محسن زاده در مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی خواهران بسیجی در رشت، انس با قران را توفیق الهی دانست و اظهار کرد: حفظ قرآن کریم از جایگاه ویِژه ای برخوردار است.

ghoran00013

وی آشنایی کودکان با مفاهیم قرآنی را مورد تاکید قرار داد و افزود:انس با قرآن نیاز به برنامه ریزی و تفکر دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به جنگ نرم دشمنان افزود: این جنگ امروز تبدیل به شبیخون و ناتوی فرهنگی شده است.

محسن زاده با بیان اینکه برنامه ریزان فرهنگی پیوست برنامه های خود را براساس مهندسی فرهنگی تنظیم کنند گفت:اموز جنگ تمام عیار جهان کفر علیه ایران اسلامی به خصوص در سبک زندگی مردم شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه در عرصه جنگ نرم باید تولید قدرت نرم داشته باشیم خاطرنشان کرد: حصول قدرت نرم از ناحیه قران و اهل بیت (ع) امکان پذیر است.

محسن زاده با اشاره به اینکه با بهره گیری از قرآن می توانیم در برابر جنگ تمام عیار رسانه های تبلیغاتی دشمن ایستادگی کنیم گفت: اگر دشمن نتوانسته تاکنون موفق شود به لطف حاملان و حافظان قران است.

وی تصریح کرد: نشر و گسترش آموزه هی و مفاهیم قرآن جامعه را بیمه می کند نور اسلام به رهبری امام خمینی سراسر اسران را نور افشانی کرد و این نور در سایه رهبری مقام معظم رهبری شعاعش سراسر جهان اسلام را در نوردید و به امید خدا تمام جهان مستضعفان را در بر خواهد گرفت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه