در تربیت نسل جوان کوشا باشیم / ۲۲۰۰ مهد قرآنی در کشور تشکیل شده است

رئیس بسیج جامعه زنان کشور: در دنیای غرب افسردگی و خودکشی بیداد می‌کند و در ژاپن با وجود رشد اقتصادی خودکشی و افسردگی آمار بالایی دارد.

در تربیت نسل جوان کوشا باشیم / ۲۲۰۰ مهد قرآنی در کشور تشکیل شده است

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی ۸دی نیوز ،مینو اصلانی ظهر امروز در مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه خواهران بسیجی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، با اشاره به اینکه بسیج به عنوان نیروی انقلابی کشور این توفیق را دارد که در برنامه‌های قرآنی پیش قدم و به طور مستمر حضور داشته باشد، اظهار کرد: تقوا ملاک اصلی برتری انسان به تعبیر قرآن است.

ghoran00019

وی با تاکید برشناخت دشمن و شناخت راه‌های مبارزه با دشمنان، افزود: بشر امروز در یک پیچ تاریخی قرار دارد و این پیچ تاریخی می‌خواهد آینده دنیا را رقم بزند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه اگر تقوا حاصل شود معیار شناحت حق و باطل برای ما نمایان می‌شود، گفت: در طول تاریخ بشر انواع حکومت‌ها را تجربه کرده و پایه‌های تار عنکبوتی و لیبرال دمکراسی غرب در حال فروپاشی است.

اصلانی با بیان اینکه در این پیچ تاریخی بشر به دنبال پیدا کردن مسیر جدید است، خاطرنشان کرد: گفتمان‌های بسیاری در طول تاریخ بر جهان حاکم بوده است و در حاکم شدن گفتمان جدید باید تشخیص درست را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما در نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی باید با تدبیر عمل کنیم چرا که این وعده الهی است که گفتمان آینده بشریت گفتمان اسلام است، تصریح کرد: بشر امروز از راه‌های غیر اسلامی برگشته است.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور افزود: در دنیای غرب افسردگی و خودکشی بیداد می‌کند و در ژاپن با وجود رشد اقتصادی خودکشی و افسردگی آمار بالایی دارد.

اصلانی با بیان اینکه به طور یقین آینده بشریت در اختیار گفتمان اسلامی است، گفت: ما باید با تلاش شبانه روزی و برنامه‌ریزی مسیر رسیدن به این امر را کوتاه کنیم.

وی با تصریح بر اینکه ما باید برای آینده تمدن اسلامی کادرسازی کنیم، خاطرنشان کرد: اصل شجره طیبه صالحین برای کادرسازی و ساختن آینده تمدن اسلامی است.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم در دنیا الگو باشیم باید به دنیا نشان دهیم که اگر جهان براساس اسلام اداره شود برای تمام زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برنامه دارد، افزود: ما باید در اقتصاد مقاومتی اول و در علم در اوج باشیم.

اصلانی خاطرنشان کرد: ما باید دانش رسانه‌ای خود را برای مقابله با برنامه‌های ماهواره‌ای دشمن که کمر به فروپاشی خانواده‌ها بسته است بالا ببریم.

وی با اشاره به تشکیل ۲۲٠٠ مهد قرآنی نونهالان در کشور افزود: وظیفه ما این است که در تربیت نسل جوان کوشا باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه