ارتش و نیروهای مردمی کمر داعش را در عراق شکستند/ائتلاف مبارزه با داعش پوچ و جهت‌دار است/ تشکر از ابراز محبت مردم

رهبرانقلاب پس از مرخص‌شدن از بیمارستان سخنانی مهمی درباره تحولات منطقه به خصوص طرح آمریکا برای مبارزه علیه داعش بیان کردند.

ارتش و نیروهای مردمی کمر داعش را در عراق شکستند/ائتلاف مبارزه با داعش پوچ و جهت‌دار است/ تشکر از ابراز محبت مردم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ساعتی قبل و پس از گذشت یک هفته از انجام عمل جراحی، از بیمارستان مرخص شدند.
رهبر انقلاب در هنگام ترخیص در مصاحبه‌ای از اظهار لطف و محبت آحاد ملت عزیز ایران و همچنین شخصیت‌ها و مسئولان محترم و نیز از از زحمات کادر پزشکی و درمانی بیمارستان، صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.
ایشان همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه نکات مهمی در خصوص مسائل منطقه و دخالت‌های آمریکا بیان کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص تشکیل ائتلافی تحت عنوان مبارزه با داعش را پوچ، توخالی و جهت‌دار خواندند و با بیان شواهدی از کذب بودن و تناقض ادعاها و مواضع و رفتار مقامات آمریکایی در خصوص مسئله‌ی دعوت از ایران به این ائتلاف تأکید کردند: حرکتی که در عراق انجام شد و کمر داعش را شکست، کار آمریکایی‌ها نبود، بلکه کار مردم، ارتش و نیروهای مردمی عراق بود و خود آمریکایی‌ها و داعش نیز این واقعیت را می‌دانند.
مشروح بیانات مهم رهبر انقلاب در این مصاحبه متعاقباً منتشر خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه