رمال بخت دختران لاهیجانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری رمال دعانویس که با دریافت مبالغی اقدام به رمالی می کرد خبرداد.

رمال بخت دختران لاهیجانی دستگیر شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی در تشریح این خبرگفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده براساس گزارشات مردمی مبنی براینکه شخصی با دریافت مبالغی اقدام به رمالی و دعانویسی می نماید موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

رمال-لاهیجانی-210x180

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی ویژه سرانجام مشخص شد این فرد با سوء استفاده از مردم دارای مشکلات گوناگون و با اخر مبالغ بسیار زیاد برای بچه دارشدن،ازدواج و بازشدن بخت دختران،رفع مشکلات زناشویی،ترس و احضارجن،سحر و جادو ،دعانویسی و رمالی می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با جمع آوری مستندات لازم در این خصوص وارد عمل شدند و در عملیات ضربتی با اخذ حکم مقام محترم قضایی این فرد را هنگام رمالی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ محمود قاسمی با بیان اینکه در بازرسی از منزل وی تعداد ۱۳ جلد کتاب و ادوات رمالی و ۹۷ عدد دعای مختلف آماده و تعداد ۳ قبضه قمه و مقداری مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد گفت:فرد دستگیرشده در تحقیقات بعمل آمده به صراحت به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و اظهارداشت که درآمد بسیار خوبی از این راه کسب می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان به شهروندانی که به امید حل مشکلات زندگی خود به افراد رمال و دعانویس مراجعه می کنند هشدار داد و گفت:متاسفانه با وجود اعلام هشدارها و توصیه های فراوان در این خصوص بازشاهد مراجعه برخی از شهروندان به این گونه افراد هستیم که نه تنها مشکلاتشان حل نشده بلکه تاوان سخت و شومی را پرداخت کرده اند.

سرهنگ قاسمی در پایان با بیان اینکه متهم دستگیر شده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید افزود:به شهروندان فهیم لاهیجان توصیه می کنیم که برای رفع گرفتاری ها و مشکلات خود هرگز به اینگونه افراد مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه شهروندان سعی کنند مشکلاتشان را از مسیرقانون ، اتکال به خداوند متعال و همت و تلاش خود حل کنند افزود:این گونه افراد شیادهایی هستند که به دنبال طعمه های ساده خود بوده تا از آنها کلاهبرداری و اخاذی کنند و به این روش ،نیت شوم و پلید خود را عملی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه