فرمانده بهداری نیروی دریایی در رشت:

بیمارستان سیار نیروی دریایی سپاه برای مقابله با کرونا در خدمت مردم گیلان است

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه، گفت: بیمارستان سیار نیروی دریایی سپاه با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم گیلان در شرایط شیوع ویروس کرونا برپا شده است.

بیمارستان سیار نیروی دریایی سپاه برای مقابله با کرونا در خدمت مردم گیلان است

به گزارش ۸دی، سردار سیدعلی موسوی جزایری فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه امروز در افتتاح بیمارستان سیار سپاه در رشت با بیان اینکه بیمارستان سیار نیروی دریایی سپاه با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم گیلان در شرایط شیوع ویروس کرونا برپا شده است اظهار کرد: این بیمارستان ظرفیت پذیرش ۱۲۰ بیمار را دارد و در حال حاضر بیمارستان سیار ۵۴ تخته خوابی سپاه در استان هرمزگان نیز برپا شده است.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه با اشاره به تاکیدات فرماندهی کل سپاه پاسداران مبنی بر اینکه همه ظرفیت‌های سپاه باید درخدمت مردم باشد افزود: نیروی دریایی سپاه از یک ماه پیش آمادگی خود را برای برپایی این بیمارستان اعلام کرده بود.

وی با اعلام اینکه بیمارستان نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر مشغول خدمت‌رسانی در حوزه تروما است ابراز داشت: به زودی بیمارستان سیار ۴۰ تخت‌خوابی نیروی دریایی سپاه برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در شهر برازجان فعال می‌شود.

به زودی کرونا در گیلان ریشه کن می شود

سرهنگ حسین امین پور عصر امروز در افتتاح بیمارستان سیار سپاه در رشت اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند تا به زودی ریشه بیماری کرونا از گیلان کنده شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه سپاه آمادگی همکاری کامل با دانشگاه علوم پزشکی استان را دارد تصریح کرد: کلیه درمانگاه‌های سپاه در استان گیلان در حال حاضر به طور شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به بیماران است.

وی با اشاره به آغاز به کار بیمارستان سیار نیروی دریایی سپاه در محوطه بیمارستان رازی رشت گفت: پرستاران و پزشکان متخصص به منظور خدمت‌رسانی به بیماران در این بیمارستان حضور دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه