شهرداری اظهارات نماینده رشت را تکذیب کرد/ “جعفرزاده” اگر خیلی نگران است از مراحل دفن و کفن اموات بازدید کند

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده رشت در گفت و گویی از آمار وحشتناک و دفن اجساد روی هم در قبرستان ها خبر داده، که این اظهارات با واکنش شهرداری رشت روبه رو شده است.

شهرداری اظهارات نماینده رشت را تکذیب کرد/ “جعفرزاده” اگر خیلی نگران است از مراحل دفن و کفن اموات بازدید کند

به گزارش ۸دی،مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، به دنبال اظهار نظر مهندس غلامعلی جعفر زاده در باره آمار بسیار زیاد فوت شدگان و دفن روی هم اجساد فوت شدگان کرونایی در قبرستان که بازتابی گسترده در رسانه ها و ایجاد ترس و وحشت بین مردم داشته است، اعلام کرد: شهرداری این اظهارات را تکذیب کرده و خواستار حضور نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در باغ رضوان است تا همه مراحل کار کفن و دفن را از نزدیک مشاهده کند.

بر پایه گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، اظهارات جعفر زاده با واقعیت مطابقت ندارد و سازمان آرامستان های شهرداری نیز با نهایت دقت و رعایت همه مسائل شرعی و موازین بهداشتی، مطابق پروتکل موجود نسبت به دفن اجساد قربانیان کرونا در باغ رضوان مبادرت می ورزد.

بدیهی است هر گونه اظهار غیر کارشناسانه در شرایط موجود نه تنها مشکلی از مشکلات متعدد این روزهای مردم حل نمی کند، بلکه می تواند بر دامنه التهابات اجتماعی بیفزاید و در جامعه ترس و هراس بی مورد ایجاد کند.

منبع: sendPhoto

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه