آدرس سایت های اصلاح طلبان را نداشتیم سایت های اصولگرا را فیلتر کردیم!+ صوت

وی همچنین در باره علت راه اندازی سایت e-rasaneh.ir با توجه به وجود سایت های مشایه در قبل مانندsamandehi.ir و rasaneh.gov.ir گفت: این مسئله به خاطر این بوده که اطلاعات آن سایتها در جای دیگر ذخیره شده ولی من مسائل فنی اش را نمی دانم.

آدرس سایت های اصلاح طلبان را نداشتیم سایت های اصولگرا را فیلتر کردیم!+ صوت

به گزارش ۸دی نیوز، حسن محرابی مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد در پاسخ به سوال خبرنگار آفتاب ری، در خصوص علت فیلتر شدن دانا و احتمال فیلتر شدن دیگر سایتها ضمن اعلام بی اطلاعی از روند دریافت مجوز با مطرح کردن موضوعان فرعی و مبهم به فرافکنی پرداخت.

وی همچنین در باره علت راه اندازی سایت e-rasaneh.ir  با توجه به وجود سایت های مشابه در قبل مانندsamandehi.ir و rasaneh.gov.ir  گفت: این مسئله به خاطر این بوده که اطلاعات آن سایتها در جای دیگر ذخیره شده ولی من مسائل فنی اش را نمی دانم.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد در پاسخ به این سوال که آیا صرفا ثبت نام در این سایت ملاک برای عدم فیلتر می باشد یا دریافت مجوز گفت: مجوز باید اخذ شود ولی شاید افرادی که مراجعه می کنند برای ثبت مجوز به دلیل نامه نگاری ها و استعلاماتی که وجود دارد زمانبر باشد بایستی کاری انجام دهیم.

محرابی در خصوص عدم فیلتر برخی از سایتها مانند تدبیر ۲۴، امید، بهارنیوز و … که حتی تعدادی از آنها سردبیر و محل بارگزاری خبر مشخصی ندارند اظهار داشت: آدرس این سایتها را نداشتیم و ۱۰ تا ۱۵ سایت را فیلتر کردیم.

وی همچنین در ادامه بر ابهامات افزود و در پاسخ به اینکه برخورد با رسانه های متخلف وظیفه شماست یا قوه قضائیه گفت: من به این مسائل کاری ندارم هرچند حرف شما درست است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه