گیلان به ویروس اختلاس بانکی مبتلا است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه گیلان به ویروس اختلاس بانکی مبتلا است، گفت: فساد مالی در سیستم بانکداری با ارائه وام های میلیاردی به برخی افراد در سیستم بانکداری گیلان هم دیده می شود.

گیلان به ویروس اختلاس بانکی مبتلا است

به گزارش ۸دی نیوز، جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار دیار باران، در مورد فساد مالی در کشور و نقش قوه قضائیه در شفاف سازی پرونده مجرمان، اظهار کرد: اختلاس در حوزه بانکداری و اقتصاد کشور توسط افراد قانون گریز ضربات جبران ناپذیری را به پیکره اقتصاد بیمار کشور با وجود موج تحریم ها در ابعاد گسترده  از سوی استکبار جهانی وارد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با متخلفین و افراد قانون گریز در بحث مفاسد اقتصادی به عنوان وظیفه ای مهم بر دوش قوه قضائیه  نباید با انعطاف پذیری به سمت افراد وابسته به مهره های نظام جمهوری اسلامی باشد، افزود: قوه قضائیه در این رابطه با میزان نگه داشتن ترازوی عدالت پرونده متخلفان را به دقت بررسی کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی اختلاس را تنها ویروس اقتصادی  در پایتخت ندانست و با اشاره به اینکه گیلان نیز به ویروس اختلاس بانکی مبتلا است، تصریح کرد: فساد مالی در سیستم بانکداری با ارائه وام های میلیاردی به برخی افراد در سیستم بانکداری گیلان هم دیده می شود.

وی فساد مالی، اختلاس و وام های میلیاردی را نشانه ضعف و خلائی بزرگ در سیستم نهادها و ارگان های نظارتی برشمرد و گفت: ریشه اصلی بروز اینگونه تخلفات به نوع غلط انتصابات بر می گردد.

وی اظهار کرد: چنین کمبود ها و ضعف هایی در سیستم بانکی کشور در کنار تورم و موج تحریم ها مشکلات اقتصادی کشور را صد چندان کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ییی
گیلان به ویروس خطرناک اختلاس درسی و علمی و بورسی هم مبتلاست
در حاشیه