نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در گفتگو با ۸دی:

ارسال امکانات و وسایل مورد نیاز بیمارستان امینی لنگرود/ فوت بالغ بر ۲۰۰ نفر در گیلان طی ۲۰ روز اخیر/ رسانه ها در پی اغواگری یا تخریب نباشند

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه نمی دانم چرا برخی از این رسانه ها بجای اینکه رسالت خبررسانی خود را داشته باشند در پی اغواگری یا تخریب رسانه خود هستند، گفت: در جلسه شورای شهر اعلام کردم در حدود ۲۰ روز اخیر ۲۰۰ نفر در گیلان فوت کردند اما اینکه آماری داشته باشیم که در اثر کرونا باشد، درست نیست و من اعلام نکردم که در اثر کرونا بوده است.

ارسال امکانات و وسایل مورد نیاز بیمارستان امینی لنگرود/ فوت بالغ بر ۲۰۰ نفر در گیلان طی ۲۰ روز اخیر/ رسانه ها در پی اغواگری یا تخریب نباشند

محمد حسین قربانی امروز در گفتگو با خبرنگار هشت دی در خصوص صحت و سقم فوت بیش از ۲۰۰ نفر در گیلان در اثر کرونا، اظهار کرد: نمی دانم چرا برخی از این رسانه ها بجای اینکه رسالت خبررسانی خود را داشته باشند در پی اغواگری یا تخریب رسانه خود هستند.

وی افزود: دیشب در جلسه شورای شهر اعلام کردم در حدود ۲۰ روز اخیر ۲۰۰ نفر در گیلان فوت کردند اما اینکه آماری داشته باشیم که در اثر کرونا باشد، نیست.

وی افزود: آمار فوتی ها در کل استان در این ۲۰روز این تعداد است اما من اعلام نکردم که در اثر کرونا بوده است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در خصوص وضعیت استان از نظر شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: حدود هزار و ۷۹۶ نفر در کل گیلان تا ساعت ۱۱ ظهر بستری بودند و ۲ هزار ۲۶۱ نفر از مراکز درمانی ترخیص شدند.

قربانی گفت: اگر مردم همکاری کنند و فقط در شرایط ضروری و نیاز از خانه های خود بیرون نیایند و ورودی های گیلان رعایت کنند فکر می کنم اولین استانی باشیم که حلقه اتصال این ویروس وحشی را قطع کنیم.

امکانات و وسایل مورد نیاز بیمارستان امینی لنگرود ارسال شد

وی در خصوص کمبود وسایل بهداشتی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، افزود: کمبود وسایل بهداشتی تقریبا در سراسر کشور است و در استان ما که کانون بوده و هست این کمبودها کم و بیش در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها وجود دارد اما تقریبا مشکلات بیمارستان ها و مراکز درمانی برطرف شده است.

وی در پاسخ به وضعیت بیمارستان امینی لنگرود ادامه داد: دیروز امکانات و وسایل مورد نیاز بیمارستان امینی ارسال شد.

اگر بیمارستانی تخت خالی نداشته باشد توسط سامانه به بیمارستانی دیگر ارجاع داده می شود

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس در خصوص پخش فیلمی از یک بیمار در جلوی بیمارستان رسول اکرم و اینکه بیمارستان اعلام کرده تخت خالی نداریم، خاطرنشان کرد: بیمارستان های دولتی و خصوصی برای ارائه خدمت توسط یک سامانه رصد می شوند و اگر بیمارستانی تخت خالی نداشته باشد توسط این سامانه به بیمارستان دیگر ارجاع داده می شود.

قربانی تاکید کرد: از مردم گیلان تقاضا داریم بهترین همکاری و حضور در میدان رزم در این جنگ خیلی حساس بعنوان سربازان خط مقدم این است که خانه های خود را به بیمارستان تبدیل کنند و حتی الامکان برای پذیرایی از خانواده های خود در خانه بمانند و بیرون نروند تا بتوانیم چرخه و اتصال این ویروس را قطع کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه