منتخب مردم رشت در گفتگو با 8دی:

مسئولان نباید اوضاع گیلان را عادی جلوه دهند/ بیمارستان های رشت اشباع شده و به لحاظ اقلام پزشکی وضعیت بدی دارند

منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه نباید اوضاع استان گیلان را عادی جلوه داد گفت: ساعات کار کارکنان دولت طبق روال روزهای گذشته نسبت به دیگر استان‌ها کاهش پیدا می‌کند.

مسئولان نباید اوضاع گیلان را عادی جلوه دهند/ بیمارستان های رشت اشباع شده و به لحاظ اقلام پزشکی وضعیت بدی دارند

محمدرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره بازگرداندن ساعات اداری کارکنان دولت در استان گیلان اظهار کرد: دولت به جهت وضعیت بحرانی فعلی حضور یک سوم کارکنان را اجباری اعلام کرده و مابقی کارکنان می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.

وی افزود: یک سوم کارکنان نهادها به دلیل اهمیت کار و ضرورت حضور در محل کار حاضر می‌شوند که این موارد هم بیشتر در مباحث امنیتی و گمرکی و نظارتی است و کارکنانی که بیماری استعلاجی دارند و افراد مشکوک به بیماری‌های سرماخوردگی و آنفلوآنزا لازم نیست در محل کار حضور داشته باشند.

نماینده منتخب مردم رشت با بیان اینکه بیمارستان‌های رشت هم اکنون به حالت اشباع درآمده‌اند گفت: متأسفانه بیمارستان‌ها علاوه بر اینکه ظرفیت پذیرش بیمار ندارند به لحاظ اقلام پزشکی هم دچار کمبود هستند و بنده این موارد را از طریق وزارت بهداشت و استانداری پیگیری کرده‌ام تا مشکلات مرتفع شود.

احمدی ادامه داد: عادی اعلام کردن اوضاع استان کار درستی نیست و به همین دلیل هم دولت گفته است ادارات دولتی با یک سوم نیروها فعال باشند و در روزهای آتی نیز کاهش ساعات اداری روزهای گذشته اعمال خواهد شد.

این نماینده منتخب مردم رشت افزود: جهت تشویق نیروهای حاضر در کادر درمان بیمارستان‌ها استخدام کسانی که در شرایط بحرانی فعلی حضور دارند باید در اولویت قرار گیرد.

وی درباره مطب‌های پزشکی تعطیل نیز اظهار کرد: درباره پزشکانی که تعطیل کرده‌اند و همچنین پزشکانی که در شرایطی جنگی فعلی سعی می‌کنند مردم را سرکیسه کنند پیگیری‌های جدی شده است و نظارت‌ها بیشتر خواهد شد.

منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم درباره وضعیت کاری کارگران نیز گفت: متأسفانه برخی شرکت‌ها در اوج بحران از کارگران می‌خواهند که به صورت تمام وقت کار کنند و از آن طرف حتی معوقات آن‌ها را پرداخت نمی‌کنند که این موضوع را هم پیگیر هستم.

احمدی درباره عدم قرنطینه گیلان نیز گفت: بیمارستان‌های استان ظرفیت ندارند که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته مسیرها بسته شد.

وی درباره وضعیت احداث بیمارستان صحرایی رشت نیز اظهار کرد: عملیات احداث این بیمارستان از شب گذشته آغاز شده است و ظرف چند روز آینده راه اندازی می‌شود.

منتخب مردم رشت همچنین با اشاره به کمبود ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی استان گفت: به مسئولان استان پیشنهاد داده‌ام که در صورت لزوم از مصلای رشت و ورزشکاه سردار جنگل و … برای امور بیمارستانی استفاده کنیم و حتی در صورت لزوم از کادر درمانی استان‌های کمتر درگیر استفاده کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه