رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با ۸دی:

لزوم توزیع عادلانه امکانات از سوی دانشگاه علوم پزشکی/ مسئولان کرونا را جدی نگرفته اند/ بیمارستان پیروز لاهیجان در پذیرش بیماران کرونایی از حداقل امکانات برخوردار نیست

ذبیح الله نیکفر، گفت: بیمارستان پیروز لاهیجان در پذیرش بیماران کرونایی از حداقل امکانات برخوردار نیست و به تجهیزات حفاظت فردی برای حفظ پرسنل نیاز دارد.

لزوم توزیع عادلانه امکانات از سوی دانشگاه علوم پزشکی/ مسئولان کرونا را جدی نگرفته اند/ بیمارستان پیروز لاهیجان در پذیرش بیماران کرونایی از حداقل امکانات برخوردار نیست

به گزارش ۸دی ذبیح الله نیکفر نماینده لاهیجان و سیاهکل در گفت و گو با خبرنگار هشت دی، با بیان اینکه مسؤلان ما بحث کرونا را جدی نگرفته اند، اظهار کرد: بیمارستان پیروز لاهیجان در پذیرش بیماران کرونایی از حداقل امکانات برخوردار نیست و به تجهیزات حفاظت فردی برای حفظ پرسنل نیاز دارد.

بیمارستان ها مقدار مورد نیاز دارو برای ویزیت بیماران را در اختیار ندارند

وی افزود: پرسنل این بیمارستان مقدار مورد نیاز دارو برای ویزیت بیماران را در اختیار ندارند همچنین بیمارستان های خصوصی که برای بحران کرونا کمک می کنند مورد حمایت کافی قرار نمی گیرند مخصوصا داروهای مورد نیاز را در اختیار ندارند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان تأکید کرد: مردم در میدان مبارزه با بحران کرونا وارد شدندو طی چند روز اخیر با تولید ماسک و تهیه تجهیزات به کمک پرسنل، پرستاران و پزشکان خدوم جان برکف آمده اند.

نیکفر با اشاره به اینکه از وزارت بهداشت انتظار داریم از پزشکان و پرسنل بیمارستان بیشتر پشتیبانی کند و تجهیزات حفاظت فردی، به صورت کافی در اختیارشان بگذارد و تقدیر و تشکر از آنها را نیز از یاد نبرد.

وی ادامه داد: از دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نماینده تام الختیار وزیر نیز انتظار داریم داروهای مورد نیاز مقابله با ویروس کرونا را در لاهیجان در اختیار یک داروخانه قرار دهند تا بین بیماران توزیع شود.

لزوم توزیع عادلانه امکانات از سوی دانشگاه علوم پزشکی/ رفت و آمد به رشت برای تهیه دارو منجر به شیوع بیشتر کرونا خواهد شد

وی با بیان اینکه رفت و آمد به شهر رشت جهت تهیه دارو به ویژه افرادی که با بیماران سر کار دارند منجر به شیوع بیشتر کرونا خواهد شد، گفت: از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان انتظار توزیع عادلانه امکانات موجود را داریم.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری همراهی مردم، گفت: این بحران نیز همانند بحران های دیگر با سربلندی ملت ایران به پایان خواهد رسید.

با کسانی که مردم را تنها گذاشتند برخورد شود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی و قضایی به وظیفه خود عمل کنند و با کسانی که در این بحران مردم را تنها گذاشتند برخورد شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه