رییس دانشکده داروسازی رشت در گفتگو با 8دی:

توزیع رایگان محلول های ضدعفونی کننده در داروخانه دانشکده داروسازی رشت/ در صورت تأمین مواد اولیه حجم تولید بیشتر می شود

رئیس دانشکده داروسازی رشت، گفت: محلول های ضدعفونی از مواد موجود در دانشکده داروسازی و به کمک اساتید و کارشناسان دانشکده براساس فرمول سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با ویروس کرونا تهیه شده است

توزیع رایگان محلول های ضدعفونی کننده در داروخانه دانشکده داروسازی رشت/ در صورت تأمین مواد اولیه حجم تولید بیشتر می شود

به گزارش ۸دی، در راستای مقابله و پیشگیری با کرونا ویروس و همچنین بهداشت محیطی و فردی، دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقدام به ساخت محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح کرد.

بهرام سلطانی  رییس دانشکده داروسازی رشت در گفتگو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: باتوجه به امکانات محدودی که داریم اولویت اول در توزیع این محلول ضد عفونی کننده برای بیمارستان ها به ویژه بیمارستان رازی به عنوان سایت اصلی مقابله با ویروس کرونا است.

وی افزود: محلول های ضدعفونی تولیدشده در داروخانه دانشکده داروسازی واقع در دهنه حاجی آباد جنب کلینیک بعثت به صورت رایگان به مرم رایگان عرضه می شود.

رئیس دانشکده داروسازی رشت تأکید کرد: محلول های ضدعفونی از مواد موجود در دانشکده داروسازی و به کمک اساتید و کارشناسان دانشکده براساس فرمول سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با ویروس کرونا تهیه شده است اما ظرفیت تولید ما در قیاس با کارخانجات کم و محدود است و با توجه به مواد و امکانات مان این کاری بود که از دست ما بر می آمد.

وی ادامه داد: مشکل ما تهیه مواد اولیه و ظروف این محلول است و در همین راستا یک نماینده به شرکت جهان الکل فرستادیم.

سلطانی یا بیان اینکه با اینکه این شرکت در استان خودمان است اما نماینده ما از تجمع افراد از سایر استانها در این شرکت و شلوغی آن خبرداده است، اظهار کرد: اگر ما بتوانیم تنها بخشی از نیازهای استان گیلان را برطرف کنیم کار بزرگی کرده ایم و منوط به این است که مواد اولیه مورد نیاز ما تأمین شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه