فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان عنوان کرد:

خدمات رسانی۱۵۰نیرو بسیجی و سپاهی در بیمارستان رازی رشت/ آمادگی حضور نیروهای بیشتر در صورت نیاز

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اکنون ۱۵۰نیرو از بسیجیان گردان امام حسین(ع) رشت و پاسداران لشکر عملیاتی ۱۶سپاه قدس گیلان در بیمارستان رازی رشت به صورت شیفتی وارد عمل شده اند، بیان کرد: اگر نیاز باشد نیروهای بیشتری را پای کار می‌آوریم.

خدمات رسانی۱۵۰نیرو بسیجی و سپاهی در بیمارستان رازی رشت/ آمادگی حضور نیروهای بیشتر در صورت نیاز

سرهنگ پاسدار بهروز دولتی، فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان در گفتگو با ۸دی، با اشاره به حضور بسیجیان گردان امام حسین(ع) رشت و پاسداران لشکر عملیاتی ۱۶سپاه قدس گیلان در بیمارستان رازی رشت و کمک به پرستاران و کارکنان این بیمارستان، اظهار کرد: سپاه با تمام توان آمادگی کمک رسانی به مردم و کادر درمان این بیمارستان را دارد.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۵۰نیرو از بسیجیان گردان امام حسین(ع) رشت و پاسداران لشکر عملیاتی ۱۶سپاه قدس گیلان در بیمارستان رازی رشت به صورت شیفتی وارد عمل شده اند، بیان کرد: اگر نیاز باشد نیروهای بیشتری را پای کار می‌آوریم.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اختصاص بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت پس از مرکز درمانی رازی به بیماران کرونایی، گفت: در صورت نیاز در بیمارستان بعدی هم سپاه با تمام‌ توان کمک کرده و نیرو اعزام‌ خواهد کرد.

سرهنگ دولتی با اشاره به اعلام آمادگی نیروی دریایی و زمینی سپاه برای برپایی بیمارستان صحرایی ادامه داد: با این اعلام آمادگی جدی، در اسرع وقت می‌توانند بیمارستان صحرایی را در گیلان راه اندازی کنند اما بر اساس اینکه نماینده تام‌الاختیار وزیر در گیلان گفتند هنوز احتیاجی نیست، اقدامی انجام نشده است.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه علاوه بر حضور در بیمارستان رازی، پرسنل گردان‌های جنگ نوین در شهرهای مختلف گیلان هر روز مشغول گند زدایی و ضد عفونی کردن معابر هستند گفت: این برنامه، روزانه و با هماهنگی‌های لازمه با دستگاه های ذیربط توسط سپاه در حال انجام است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه