تاکید بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در پروژه های ساختمانی استان

در این نشست طرفین توافق کردند با انگیزه بالا رفتن ضریب اطمینان استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد بازدیدهای مشترکی از پروژه های ساختمانی داشته باشند.

تاکید بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در پروژه های ساختمانی استان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان طی نشستی که با حضور مدیر کل استاندارد و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی گیلان در محل اداره استاندارد گیلان انجام شد در خصوص اجرائی شدن همکاری سه جانبه بین استاندارد، سازمان نظام مهندسی و اداره راه و شهرسازی گیلان بحث و تبادل نظر شد . بر اساس این گزارش طرفین در موارد زیر به توافق رسیدند: بکارگیری مصالح ساختمانی استاندارد، نمونه برداریهای اتفاقی از مصالح ساختمانی در محل های توزیع و عرضه و نیز پروژه های ساختمانی ، ممنوعیت بکارگیری خلاطه ، دعوت از نمایندگان انجمن صنفی مصالح ساختمانی در جلسات کمیته انرژی و استاندارد، ساماندهی آزمایشگاههای همکار و کمک در تجهیز آنها، تهیه لیست تولیدکنندگان مصالح استاندارد و قرار گرفتن این لیست در سایت سه سازمان و بروز آوری حداقل سه ماهه آن .

همچنین طرفین توافق کردند با انگیزه بالا رفتن ضریب اطمینان استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد بازدیدهای مشترکی از پروژه های ساختمانی داشته باشند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه