اسلحه ابتکاری که آتش را تا ۳ متر پرتاپ می نماید

این اسلحه همتا و مشابه خارجی ندارد،این اختراع از طرف سازمان ثبت اختراعات کشور ثبت گردیده است و تا کنون از طرف این سازمان هیچگونه حمایتی از وی صورت نگرفته است

اسلحه ابتکاری که آتش را تا ۳ متر پرتاپ می نماید

به گزارش ۸دی نیوز محمد حسین ضیایی یکی از نخبگان استان گیلان در نمایشگاه هفته دفاع مقدس اسلحه ای به نمایش گذاشته است که به گفته وی این اسلحه همتا و مشابه خارجی ندارد،اختراع وی از طرف سازمان ثبت اختراعات کشور ثبت گردیده است و تا کنون از طرف این سازمان هیچگونه حمایتی از وی صورت نگرفته است ، ضیایی به جز این اختراع چندین اختراع دیگر در  زمینه های دیگر داشته است.

59

محمد ضیایی در شرح  کارکرد این اسلحه گفت: این اسلحه به خاطر داشتن مکانیک داخلی ابتکاری آتش بوجود آمده را در یک خط مستقیم تا ۳ متر پرتاپ می نماید.

به گفته ی وی  این اسلحه را می توان در طلا فروشی ها و ادارات و مراکزی که امنیت در آنها مهم بوده و حق استفاده از اسلحه های گرم را ندارند استفاده نمود.

ضیایی بی توجهی سازمان های داخلی را تاسف بار دانسته و افزود: هیچگونه حمایتی از سازمان های مرتبط صورت نگرفته است و در حال پیگیری هستم تا این اختراع را در خارج از کشور عرضه نمایم، و از سازمان بسیج مهندسین تشکر می کنم که این فرصت را به من داده است تابتوانم ، در نمایشگاه اختراع خودم را به نمایش بگذارم.

منبع:  پیک دانشجو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه