تأمین مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم توسط سپاه قدس گیلان/ ارائه بسته های بهداشتی در درب منازل+ تصاویر

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان، گفت: مردم شهر رشت با تماس با شماره تلفن‌های ۳۳۱۴۲۸۲۴ و ۰۹۱۱۱۳۷۵۸۱۶ می‌توانند درخواست خود را جهت دریافت بسته‌های بهداشتی ارائه داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرند.

تأمین مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم توسط سپاه قدس گیلان/ ارائه بسته های بهداشتی در درب منازل+ تصاویر

به گزارش ۸دی، همزمان با شیوع ویروس کرونا ولزوم مقابله با این ویروس، سپاه قدس گیلان با همکاری بسیجیان بسیج کارگری و یگان امنیتی امام علی(ع) اقدام به تأمین مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم می‌کند.

سرهنگ مجید دوهندو در حاشیه بازدید از کارخانه تولید مواد بهداشتی نیوساد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم نگران تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی نباشند.

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مواد بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز مردم به همت بسیج کارگری گیلان در قالب شیفت ایثار در حال تولید است گفت: بسیجیان بسته‌های بهداشتی را پس از ثبت درخواست به درب منازل مردم در شهر رشت می‌رسانند.

دوهندو تصریح کرد: مردم رشت می‌توانند با تماس با شماره‌های ۳۳۱۴۲۸۲۴ و ۰۹۱۱۱۳۷۵۸۱۶ درخواست خود را برای دریافت بسته‌های بهداشتی ثبت کنند تا بسیجیان ما این بسته‌ها را درب منزل به آن‌ها تحویل دهند.

لازم به ذکر است این بسته‌ها شامل دستمال مرطوب، مایع ضدعفونی کننده و پد الکلی به ارزش ۸۰ هزار تومان است که ۳۰ هزار تومان آن توسط سپاه قدس گیلان پرداخت می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
فاطمه
شماره های اعلام شده هردو کلا اشغالن که
یعقوبی در پاسخ به فاطمه
ما حضوری رفتیم آدرس دادیم
ابراهیم
شماره ها سر کاری هستن بوق اشغالش معمولی نیست انگار خطش قطع کلا
در حاشیه