مردم آستارا با انتخاب شان یک “بله” بزرگ به آرمان های انقلاب و خون شهدا گفتند/ مبارزه با هرگونه فساد اداری در اولویت است

منتخب مردم آستارا در پاسخ به تیتر شیطنت آمیز یکی از رسانه های استانی در خصوص انتخاب وی از سوی مردم، گفت: من فرزند انقلاب و فرزند شهید هستم و خانواده بنده همیشه انقلابی بودن شان را ثابت کرده اند؛ اتفاقا مردم فهیم آستارا با انتخاب خودشان یک “بله” بزرگ به جریان انقلاب، آرمان های انقلاب و خون شهدا دادند‌.

مردم آستارا با انتخاب شان یک “بله” بزرگ به آرمان های انقلاب و خون شهدا گفتند/ مبارزه با هرگونه فساد اداری در اولویت است

“غلامرضا مرحبا” نماینده منتخب مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار هشت دی با تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم فهیم آستارا در انتخابات دوم اسفند، اظهار کرد: مردم آستارا با حضور پرشور و ۶۳ درصدی در انتخابات ثابت کردند که عاشق نظام و انقلابشان هستند‌.

وی با اشاره به تبلیغات رسانه های بیگانه در خصوص عدم شرکت در انتخابات گفت: با وجود همه این سم پاشی ها و تبلیغات منفی مردم ولایتمدار شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور در پای صندوق های رأی پاسخ محکمی به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دادند.

نماینده منتخب مردم آستارا در ادامه به برنامه های تدوین شده در خصوص شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: با تشکیل کارگروهی پیگیر اقدامات نیمه کاره و مشکلات مردم آستارا خواهم بود.

 

مبارزه با هرگونه فساد اداری در اولویت است

مرحبا در ادامه با تأکید بر اینکه مبارزه با هرگونه فساد اداری باید در اولویت کاری ما باشد، افزود: باید مشکلات مردم را زمان بندی کنیم تا بتوانیم با بهره وری زیادی به مردم خدمت رسانی کنیم، اما آن چیزی که اهمیت دارد ماحصل همه این اقدامات باید ایجاد آرامش برای مردم باشد.

من فرزند انقلاب و فرزند شهید هستم

منتخب مردم آستارا در پاسخ به تیتر شیطنت آمیز یکی از رسانه های استانی در خصوص انتخاب وی از سوی مردم، گفت: من فرزند انقلاب و فرزند شهید هستم و خانواده بنده همیشه انقلابی بودن خودشان را ثابت کرده اند؛ اتفاقا مردم فهیم آستارا با انتخاب خودشان یک “بله” بزرگ به جریان انقلاب، آرمان های انقلاب و خون شهدا دادند‌.

غلامرضا مرحبا در پایان از اعتماد مردم آستارا به وی تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: بنده مدیون مردم آستارا هستم و به عنوان یک خدمتگزار تا پایان مسئولیتم با تمام توان در خدمت مردم شریف آستارا خواهم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سنبل نیا
گیرم پدرت که بود فاضل....
در حاشیه