صبحگاه مشترک کارمندان بسیجی دستگاههای اجرایی استان گیلان +گزارش تصویری

صبحگاه مشترک کارمندان بسیجی دستگاههای اجرایی استان گیلان با حضور فرماندهان سپاه و بسیج ،جمعی از مسئولان اجرایی استان و بسیجیان ادارات دولتی در میدان صبحگاه سپاه قدس گیلان برگزار شد.

صبحگاه مشترک کارمندان بسیجی دستگاههای اجرایی استان گیلان +گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار ایثار و مقاومت ۸دی نیوز در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس که با عنوان ایثارگران و شهیدان نامگذاری گردیده است صبحگاه مشترک کارمندان بسیجی دستگاههای اجرایی استان گیلان با حضور فرماندهان سپاه و بسیج ،جمعی از مسئولان اجرایی استان و بسیجیان ادارات دولتی در میدان صبحگاه سپاه قدس گیلان برگزار شد.

در این مراسم پس از اجرای مراسم ویژه صبحگاه ، سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت سی و سومین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی ، به تفکر تقابل با ظالمین و یاری مظلوم حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت:

sobhgah-kargari (15)

در زمانی که دشمن به کشور ما تعرض کرد و هیچ کشوری حاضر به حمایت از ایران نشد ارتش ، سپاه و بسیج مردمی با همان تفکری که از امام(ره) آموختند در مقابل ظلم ظالمین ایستادندو و دین خدا را یاری کردند و به پیروزی رسیدند.

وی به امدادهای الهی در دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند در زمانی که بندگانش به سوی او حرکت کنند و او را نصرت دهند به وعده های خود عمل می کند و بندگانش را یاری می کند و بارها به چشم دیدیم که امدادهای غیبی الهی بر ما نازل شد.

sobhgah-kargari (13)

سردار محمدی در ادامه افزود: یکی از بزرگترین کارهای حضرت امام (ره) این بود که چهره تزویر استکبار جهانی را افشاء کرد و موجب شد ملت ها بیدار شده و چهره واقعی دشمن را بشناسند و در مقابل  دسیسه های شیطانی آنها آگاه شوند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: ما باید در همین مسیر که مسیر شهدا است و مقدس است حرکت کنیم و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا به سربازی مان ادامه دهیم.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار پاسدار پورمحسن مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ضمن خیر مقدم گویی ، گزارشی از عملکرد این سازمان در اجرای برنامه های بسیج ارائه کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه