۱۵۰ هزار نفر از دهکده گردشگری حیران بازدید کردند

مدیر عامل دهکده گردشگری حیران آستارا خبر داد: امسال ۱۵۰ هزار نفر از دهکده گردشگری حیران بازدید کردند.

۱۵۰ هزار نفر از دهکده گردشگری حیران بازدید کردند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستاراخبر، میر صادق سیدی مدیر عامل دهکده گردشگری حیران آستارا با عنوان این خبر و با اشاره به اینکه این میزان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد دارد گفت: این تله کابین با ۳۰ کابین شش نفره معمولی و سه کابین ویژه VIP که از استاندارد ترین ایستگاه های تله کابین موجود در کشور می باشد به طول یک هزار و ۷۳۲ متر از گردنه حیران آغاز و به فندقلو اردبیل ختم می شود.

57

وی همچنین با بیان اینکه این مجموعه دارای مجتمع شهربازی کودکان و نوجوانان است عنوان کرد: این مجتمع دارای امکاناتی از قبیل سینما ۸ بعدی، بازی رایانه ای،دارت،فوتبال دستی، سرسره، ترامبولین و تاب می باشد.

سیدی گفت :بخش کارتینگ و پیست موتور چهارچرخ نیز از دیگر بخش های دهکده گردشگری حیران است.

وی از افتتاح طولانی ترین سورتمه ریلی شمال کشور در اواسط مهر ماه سالجاری خبر داد و افزود:این سورتمه با طول مسیر رفت ۳۰۰ متر و مسیر برگشت یک هزار و ۲۰۰ متر، مسیر زیگزاگ را در سرازیری طی خواهد کرد.

سیدی اظهار کرد: دهکده گردشگری حیران به علت قرار داشتن در منطقه نمونه گردشگری با زاویه دید دریا و جنگل،آب و هوای مناسب و قرار داشتن در مسیر سبز و زیبای جاده آستارا به اردبیل همه ساله با استقبال گردشگران داخلی و خارجی بسیاری مواجه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه